رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: مهاباد و ۸ شهرستان آذربایجان غربی وضعیت نارنجی کرونایی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، علی‌احمد آقاپور رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اظهار داشت: طبق اعلام وزارت بهداشت، از ۱۷ شهرستان استان، ۹ شهرستان مهاباد، بوکان، نقده، شاهیندژ، میاندوآب، ارومیه، خوی، ماکو و سلماس در وضعیت نارنجی قرار دارند.

او افزود: همچنین شهرستان‌های اشنویه، تکاب، پیرانشهر و سردشت در جنوب و پلدشت، شوط، چایپاره و چالدران در شمال آذربایجانغربی در وضع زرد کرونایی هستند.

آقاپور، با اعلام هشدارجدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تصریح کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفر‌های غیرضروری در شهر‌های زرد و نارنجی از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اضافه کرد: شهروندان همچنین ضمن حضور پرشور درپای صندوق‌های رأی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند تا مشکلی در خصوص سلامتی و ابتلای آنان به کرونا ایجاد نشود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.