حبیبا گفت: در صورت عدم واکسیناسیون، کلاس های دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران در ترم آتی مجازی خواهد بود.

سعیدحبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمادگی خوابگاه‌ها برای اسکان دانشجویان از اوایل مهر ماه در صورت بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها اظهار کرد: دانشگاه‌ها به صورت مجازی همچنان ادامه حیات می‌دهند، اما امیدواریم آموزش‌ها از مهر ماه به شرط واکسیناسیون دانشجویان حضوری شوند.

او افزود: در مذاکره میان معاونان وزارت علوم و وزارت بهداشت مطرح شده که استادان و کارکنان تا پایان مرداد ماه و شهریورماه واکسینه شوند و یک الی دو میلیون از قشر دانشجویی هم در این زمان واکسن دریافت خواهند کرد، اما تا پایان پاییز تمامی دانشجویان واکسینه می‌شوند؛ بنابراین تصور می‌کنیم که ترم آینده به صورت حضوری و مجازی تداوم یابد.

حبیبا تصریح کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی یعنی مقاطع ارشد و دکتری در ترم آینده یقینا به صورت حضوری آموزش خواهند دید و دانشجویان کارشناسی هم احتمالا در مهر ماه مجازی آموزش ببینند و در بهمن ماه برای آموزش‌های حضوری آماده شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: در صورت واکسیناسیون تمامی دانشجویان آموزش برای تمامی مقاطع تحصیلی محصلان دانشگاه تهران یعنی کارشناسی، ارشد و دکتری از مهرماه به شیوه حضوری خواهد بود.

او با بیان اینکه دانشگاه تهران آماده حضور دانشجویان از اول مهر در دانشگاه است، تاکید کرد: در ابتدا برای تحقق این امر لازم است تا تمامی دانشجویان واکسینه شوند، همچنین تمهیداتی اندیشیده ایم تا دانشجویان جدید الورود دانشگاه تهران که در مهر ماه پذیرفته می‌شوند و ورودی ۱۴۰۰ هستند در محل زندگی خود واکسینه شوند و از این بابت مشکلی برای حضور در دانشگاه‌ها نداشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار