نماینده عبدالناصر همتی گفت: هنوز آرا نه شمارش و نه تجمیع شده و اینکه یک نفر ادعای اشتباهی کند اقدام اشتباهی است به خصوص در این شرایط.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جهانبخش خانجانی نماینده عبدالناصر همتی در جمع خبرنگاران گفت: هنوز آرا نه شمارش و نه تجمیع شده و اینکه یک نفر ادعای اشتباهی کند اقدام اشتباهی است به خصوص در این شرایط.

او درباره قطعی سیستم‌ها در انتخابات هم گفت: این را وزارت کشور باید پاسخگو باشد. وزیر کشور گفت که مدیریت خواهد شد و حقی ضایع نخواهد شد.

خانجانی درباره جعلی بودن نامه بیان کرد: این را باید خودشان بگویند، اما چیزی که مطرح است این است که وزارت کشور در تلاش است تا انتخابات به نحو احسن اجرا شود و ماهم توقعی جز این از وزارت کشور نداریم، امیدوارم با این رفتار‌های نادرست ضاعقه مردم را تلخ نکنیم.

او درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: طبق اعدادی که تا الانبیان شده مشارک حدود ۲۸ و ۵۰۰ است و تا ساعت دو هم بیشتر نمیشد رای گیری انجام شود من و آقای همتی درخواست تمدید بیشتر را داشتیم، اما گفتند که طبق مصوبه شورای نگهبان صرفا تا ساعت دو رای گیری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
امروز اطلاع رسانی ها درحدچندثانیه به سراسرجهان مخابره می شود و جمع آوری اطلاعات ازجمع بندی لیستهای صورتجلسه شمارش آرای ۳۱ استان کار بسیارساده ۳۰ ثانیه ای است بنابراین نتایج غیر رسمی شمارش آرا بعد از ۹ ساعت چیز عجیب وغریب نیست واعتراض نماینده همتی به نتایجی که رسماً اعلام نشده کارناپسندیست واین درحالیست که خود آقای همتی ازنتایج انتخابات کاملاً آگاه است وتبریکاتش را نیز اعلام نموده است.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۳۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
وزارت کشور واقعا ضعیف عمل کرد. یک کاری که بارهای در کشور انجام شده را هم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
اگه همتی هم مث موسوی اعلام می کرد ، برنده منم! کلی می خندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
من به اقای رئیسی رأی دادم . بهتر است دیگر فضا را به ساختن کشور تغییر بدیم. رقابت انتخاباتی دیگه تموم شد.
برنده مردم عزیز ایران هستند که رای به تغییر دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
به نظر شما این ادبیات مشکوک نیست؟
آخرین اخبار