استاندار همدان گفت: تاکنون کمبود تعرفه اخذ رای گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید سعید شاهرخی استاندار همدان گفت: تعرفه اخذ رای به اندازه کافی بین شعب توزیع شده و تاکنون گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه دریافت نشده است.

او  با حضور در ستاد انتخابات استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رهبری فرزانه انقلاب مبنی بر ضرورت تامین تعرفه مورد نیاز شعب اخذ رای، این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برای ستاد انتخابات برخوردار بود.

استاندار همدان اضافه کرد: بنابراین تعرفه به اندازه کافی از سوی ستاد انتخابات کشور در اختیار استان همدان قرار گرفت و در استان نیز به اندازه مورد نیاز در بین شهرستان‌ها، بخش‌ها و شعب اخذ رای توزیع شد.

شاهرخی گفت: همه فرایند انتخابات به صورت مانیتورینگ قابل رصد و کنترل بوده و به صورت آنلاین می‌توان میزان تعرفه‌های مصرف شده و فعالیت‌های در حال اجرای شعب را بررسی کرد.

او بیان کرد: با وجود اینکه تعرفه به اندازه کافی توزیع شده و تاکنون اعلام نیاز نشده است، اما در صورت اعلام نیاز به سرعت در اختیار شعب قرار گرفته تا شهروندان برای رای دادن معطل تعرفه نشوند.

استاندار همدان گفت: از آغازین ساعات رای گیری در استان همدان انتخاباتی سالم، قانونمند و منظم در حال برگزاری بوده و تاکنون مورد سویی گزارش نشده است.

شاهرخی با بیان اینکه شعبه‌های اخذ رای تا زمان پیش بینی شده از سوی وزارت کشور فعال و باز هستند با این وجود از مردم خواست رای دادن را به لحظات آخر موکول نکنند بلکه با حضور در شعب به تکلیف شرعی، الهی، سیاسی و اجتماعی خود عمل کنند.

 یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۹۷۰ نفر از جمعیت استان همدان شامل ۷۲۲ هزار و ۷۳۳ مرد و ۷۰۳ هزار و ۲۰۷ زن واجد شرایط شرکت در این دوره از انتخابات هستند، ۳۰ هزار و ۹۰۲ نفر از جمعیت واجد شرایط این استان رای اولی هستند که برای نخستین بار با شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای نقش خود را در تعیین سرنوشت و آینده کشور ایفا می‌کنند.

یک هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم استان همدان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی ایجاد شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.