رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان:

۵۷درصد از مردم دیار کرمان در انتخابات شرکت کردند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان از حضور ۵۷ درصدی مردم استان کرمان در پای صندوق‌های اخذ رای خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس تقی زاده رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: رای گیری تا ساعت ۲۴ تمدید شد و همچنین در روستا‌هایی که مراجعه کننده‌ای ندارند، می توان پایان رای گیری را اعلام کرد.

او تصریح کرد:، اما تا زمان دستور ستاد انتخابات نباید نسبت به شمارش آراء اقدامی انجام شود و در سایر شعب استان تا زمانی که افراد در شعبه حضور دارند، رای گیری ادامه خواهد داشت.

تقی زاده تصریح کرد: بیش از یک میلیون و ۲۵۳ هزار نفر برای اخذ تعرفه در استان اقدام کرده اند که این  نشان دهنده مشارکت ۵۷ درصدی در استان کرمان است.

او افزود: براساس تعداد افراد شرکت کننده در انتخابات، شهرستان کرمان با حدود ۲۵۸ هزار نفر در رتبه اول، رفسنجان با ۱۰۸ هزار نفر در رتبه دوم و جیرفت و سیرجان با بیش از ۱۰۰ هزار نفر در رتبه‌های بعدی مشارکت قرار دارند.

تقی زاده تصریح کرد: پس از سیرجان، شهرستان‌های بم، زرند، رودبار جنوب، بافت، شهربابک، کهنوج، عنبرآباد، قلعه گنج، بردسیر، نرماشیر، منوجان، ریگان، رابر، فهرج، ارزوئیه، راور، فاریاب، انار و کوهبنان قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان، بیان کرد: پیش بینی شده است که مشارکت مردم استان کرمان در انتخابات به ۶۰ درصد هم برسد.

انتهای پبام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
درووووووووووووووووووووووووووووووووووووغ نگین 25 درصد میشه
آخرین اخبار