دوستداران محیط زیست در چهارمحال و بختیاری، آبشخور‌های حیات وحش را پاکسازی و گندزدایی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: دوستداران حیات وحش برای تامین آب سالم حیات وحش در مناطق تحت مدیریت، در اقدامی خودجوش، آبشخور‌های حیات وحش را پاکسازی و گندزدایی کردند.

او افزود: این اقدام به منظور تامین آب سالم برای حیات وحش در شرایط خشکسالی و افزایش دمای هوا، آبشخور‌های منطقه حفاظت شده تنگ صیادپاکسازی و گندزدایی شد.


بیشتر بخوانید


احمدی اضافه کرد: پاکسازی و گندزدایی در مناطق تحت مدیریت استان در چند مرحله اجرا می‌شود و در گام نخست این اقدام با همکاری دوستداران طبیعت و اعضای سازمان‌های مردم نهاد محلی در پارک ملی و منطقه حفاظت شده تنگ صیاد آغاز شده است.

او اظهار داشت: با توجه به اهمیت تامین آب سالم برای حیات وحش، به ویژه در شرایط خشکسالی پیش بینی‌های لازم برای تامین آب در مناطق تحت مدیریت صورت پذیرفته است.

احمدی تصریح کرد: احداث و آبگیری مخازن و تانکر‌های ذخیره‌ای آب و لوله‌های انتقال آب از جمله اقدامات حفاظتی انجام شده است.

او ادامه داد: دوستداران محیط زیست همانند گذشته می‌توانند برای ساخت آبشخور و تأمین علوفه حیات‌وحش در شرایط خشکسالی، با محیط زیست همکاری و مشارکت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار