آیت الله حسینی همدانی گفت: سقوط نخست وزیر اسرائیل، نوید زوال کودک کشی، خونریزی و جنایت این کشور را به ما می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های امروز خود، گفت: احتمالا با خبر شدید که نخست وزیری که ۱۲ سال این منصب را در رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی در اختیار داشت و در این مدت نا امنی به وجود آورد و ترور کرد و در گسترش فساد مالی و اخلاقی و سیاسی کوتاهی نکرد به برکت جنگ ۱۲ روزه مقاومت اسلامی بالاخره نتوانست بر مشکلاتی که خودش درست کرده بود غلبه کند و ساقط شد.

او افزود: سقوط او این نوید را به همه ما می دهد که زوال کودک کشی و خونریزی و جنایت به سرعت نزدیک می شود و به زودی از رسانه ها خواهیم شنید که همه را به جشن پیروزی نابودی صهیونیست ها دعوت می کنند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: به فضل پروردگار امروز مردم ایران اسلامی در این انتخابات با حضورشان تو دهنی محکمی به یاوه سرایان و بدخواهان خواهند زد. تا الآن که اخبار را رصد می کنیم نشان می دهد که تودهنی خود را زده اند و ان شاء الله تا آخر شب این ضربات ادامه دارد.

او افزود: دوستانی که تا کنون اقدام نکرده اند عجله کنند که رای دادن از مصادیق اعمال صالحه ای است که باید برای انجام آن سبقت گرفت و و عجله کرد تا از ثواب بیشتری بهره برد.

امام جمعه کرج گفت: آنچه بعد از استقرار دولت جدید مهم است این است که همه باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم تا بتواند کشور را به نصاب لازم برساند و خود او هم باید در تلاشی دائمی و با به کار گرفتن همه عناصر توانمند به رفع مشکلات اقدام کند تا امور به مرور اصلاح شود. جا دارد اینجا به نوبه خود از همه کسانی که تلاش کردند تا هر دو انتخابات پرشور برگزار شود تقدیر و تشکر کنم.

او افزود: همیشه فردای انتخابات روز پیروزی ملت است؛ روز شادی مردم و غم دشمنان است؛ همه شاهد بودید که در این چند ماه اخیر چگونه خناثان با انواع حیل شیطانی، مذبوحانه و بی وقفه تلاش کردند تا مردم ناامید شوند و رغبت به شرکت نداشته باشند و عرصه را خالی کنند، به خصوص منافقین که از ۳۰ خرداد سال ۶۰ که اعلام تقابل با انقلاب و نظام کردند تا امروز دست از دشمنی برنداشته اند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.