صادقی فر گفت: ۲۵۰ نفر به عنوان ناظر بهداشتی بر نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا در شعبه‌های اخذ رای استان ایلام نظارت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام  گفت: در هر شعبه اخذ رای، یک نفر از عوامل برگزاری انتخابات، به عنوان ناظر بهداشت آموزش‌های لازم برای نظارت و رصد رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را فرا گرفته اند.

او با اشاره به فعالیت رابطان بهداشت در انتخابات افزود: علاوه برآن شماری از نیرو‌های بهداشت محیط هم به صورت سیار بر شعبه‌های اخذ رای سرکشی کرده و نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: صندوق سیار برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و در هر شهرستان که دارای بیمارستان و بیماران بستری می‌باشد صندوق اخذ آرا مستقر شده است.

صادقی فر یادآورشد: با توجه به کم بودن تعداد بستری‌های کرونا در اکثر شهرستان‌ها برای هر شهرستان یک صندوق سیار برای همه بیماران بستری در نظر گرفته شده است.

او اضافه کرد: متاسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از شعب اخذ رای مناسب نیست و در خارج از شعب نیز نه تنها رعایت نمی‌شود بلکه فاصله گذاری اجتماعی هم دیده نمی‌شود.

صادقی فر بیان کرد: به مردم توصیه می‌شود برای جلوگیری از شیوع کرونا، دستورالعمل‌های بهداشتی را در مراجعه به شعب اخذ رای رعایت کنند و حتما ماسک داشته باشند و فاصله اجتماعی را به جد رعایت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام کرد: شهروندان برای رای دادن حتما ماسک و خودکار شخصی استفاده کنند و از آوردن کودکانشان خودداری کنند.

صادقی فر به حضور مردم در ساعتی مشخص اشاره کرد و گفت: از مردم تقاضا داریم در ساعت‌های مختلف به حوزه‌های اخذ رای مراجعه کنند و از ازدحام در شعب انتخاباتی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.