نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امیدوارم ملت ما در امتحان بزرگ انتخابات پیروز و سربلند باشند.

 آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی پس از انداختن رای خود در صندوق  انتخابات در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: امیدوارم ملت ما در امتحان بزرگ انتخابات امروز پیروز و سربلند باشند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رای بیعتی دوباره با امام و شهداست افزود: مردم با حضور در انتخابات، رای خود را به صندوق بیندازند و فردی شایسته و فهمیده را انتخاب کنند.

او اضافه کرد: خداوند منان را سپاسگزارم که بار دیگر به ملت شریف و بزرگوار ما توفیق داد حماسه‌ای دیگر را در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خلق کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: حماسه حضور در پای صندوق‌های رای هم برای ریاست جمهوری و هم برای شورا‌ها و در بعضی از حوزه‌ها نیز برای مجلس شورای اسلامی حضور یابند.

او با ابراز امیدوارم از اینکه ملت ما در این امتحان بزرگ و انتخابات امروز پیروز و سربلند باشند ادامه داد: مردم با حضور در انتخابات، رای خود را به صندوق بیندازند و فردی شایسته و فهمیده را انتخاب کنند.

آیت الله دری گفت: انشالله کسانی هم که انتخاب می‌شوند برای تحقق آرمان‌های ملی، آرمان‌های اسلامی و آرمان‌های بین‌المللی ملت بزرگ ایران با تمام وجودشان اقدام و برنامه‌ریزی و فداکاری کنند چرا که امانتدار ملت و خون شهدا هستند و برای پاسخگویی به امانت انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.