سفارت کشورمان در ایروان آمادگی برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان به منظور برگزاری پرشور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و فراهم کردن امکان مشارکت هموطنان مقیم ارمنستان در تعیین سرنوشت خود، تمهیدات قانونی و اجرایی لازم را در دستور کار قرار داد و برای اخذ آرای هموطنان در شعبه مستقر در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان آمادگی کامل دارد.

برای فراهم شدن مقدمات قانونی برگزاری انتخابات، هیئت اجرایی برگزاری انتخابات با حضور تعدادی از هموطنان خوشنام مقیم ارمنستان در زمان مقرر و طبق دستورالعمل‌های ستاد انتخابات خارج از کشور تشکیل شد و هماهنگی لازم با مراجع رسمی در ارمنستان برای برگزاری انتخاباتی آرام و پرشور در سفارت جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

هیئت اجرایی برگزاری انتخابات طی هفته‌های اخیر، ضمن برگزاری چندین نشست همه مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات را فراهم نموده است.

سفارت کشورمان نیز در این دوره از طرق مختلف از جمله طرح موضوع انتخابات در نشست‌ها با اقشار مختلف هموطنان مقیم در ارمنستان، اطلاع‌رسانی منظم در رسانه‌ها و فضای مجازی، برقراری ارتباط با هموطنان مقیم ارمنستان و نصب بنر تلاش کرده است هموطنان عزیز را به مشارکت فعال در تعیین سرنوشت کشور ترغیب کند.

امیدواریم مشارکت حداکثری هموطنان در انتخابات، سرمایه‌ای مردمی برای آینده بهتر کشور و مبنایی برای رفع موانع پیشرفت و تعالی میهن عزیز همه ما ایران باشد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان در خیابان کمیتاس – خیابان بداغیان از ساعت نه صبح روز جمعه ۲۸ خرداد برابر ۱۸ ژوئن پذیرای حضور گرم شما خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار