سرپرست فرمانداری چهارباغ گفت: ۷۰ بازرس کار رصد و نظارت بر روند برگزاری و سلامت انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را در شهرستان چهارباغ برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شمیرانی، سرپرست فرمانداری چهارباغ با بیان این که ۷۰ بازرس کار رصد و نظارت بر روند برگزاری و سلامت انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را در شهرستان چهارباغ برعهده دارند، گفت: این تعداد بازرس، مسئول حسن جریان و صحت انتخابات و نیز نظارت بر اجرای مطلوب آن در این دوره از انتخابات هستند.

او افزود: به ازای هر ۱۵ شعبه انتخاب شده یک سربازرس در هیئت بازرسی معرفی شده است که نظارت بر تمام مراحل رای گیری را برعهده دارند.

شمیرانی گفت: فضای همدلی و همراهی موجود در میان مسئولان و دست اندرکاران انتخابات، بستر مناسب برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرشور را در این شهرستان فراهم کرده است.

او افزود: ۶۴ شعبه‌ اخذ رای برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تدارک دیده شده‌ است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.