حیدری گفت: همه شعب در کمال امنیت و آرامش رای گیری‌های خود را انجام می‌دهند و از دورترین نقاط روستایی تا نقطه مرکزی که مسجد جامع است رای گیری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار خرمشهر در جمع خبرنگاران، گفت: در حال حاضر مردم روستا‌ها استقبال بسیار قابل توجهی داشتند و استقبال بالاتر از حد انتظار بوده و امید است حدنصاب همه دوره‌های انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای شهر و حتی شورا‌های شهر و روستا در این دوره شکسته شود.

او مشارکت مردم خرمشهر را مطلوب دانست و گفت: تا این لحظه مشارکت مردم عالی است و امیدوارم در ساعات باقی مانده از زمان رای گیری همچنان شاهد حضور پر نشاط و انگیزه مردم خرمشهر در پای صندوق‌های رای باشیم.

فرماندار خرمشهر ادامه داد: همه شعب در کمال امنیت و آرامش رای گیری‌های خود را انجام می‌دهند و از دورترین نقاط روستایی تا نقطه مرکزی که مسجد جامع است رای گیری انجام می‌شود.

او افزود: امید است مردم شهرستان خرمشهر برگ زرینی در تاریخ خرمشهر رقم بزنند که این مایه تضمین امنیت جمهوری اسلامی ایران هم مایه فخر و افتخار برای مردم سرافزار خرمشهر خواهد بود.

تعیین نتیجه انتخابات

حیدری درباره تعیین نتیجه انتخابات نیز گفت: تا ساعت ۱۲ شب طبق قانون مکلف به رای گیری هستیم و بعد از این ساعت شمارش آرا شروع خواهد شد که ابتدا نتایج ریاست جمهوری را اعلام می‌شود و بعد از آن وارد شمارش شورا‌ها خواهیم شد.

او ادامه داد: بستگی به شرکت کنندگان دارد هر چه شمار شرکت کنندگان بیشتر و آرا بالا باشد به همان تعداد میزان داوطلب در شورای اسلامی شهر و روستا که ۱۵۰ نفر داوطلب هم زبان است و همینطور پیش بینی می‌شود تعداد رای دهندگان زیاد باشد و طبیعی است زمان بیشتری صرف شمارش آرا شود.

فرماندار خرمشهر در پایان گفت: انتظار است همکاران در شعب اخذ رای شمارش آرا را با سرعت بیشتری انجام دهند تا کار تجمیع در فرمانداری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.