فرمانده نیروی انتظامی گفت: این انتخابات مایه خیر و برکت برای کشور و مردم خواهد بود و موجب یأس و ناامیدی دشمن خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی پیش سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی با حضور در مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی ناجا در انتخابات شرکت کرد و رأی خود را داخل صندوق اخذ رأی انداخت.

وی در حاشیه مشارکت در انتخابات اظهار کرد: خداوند را شاکریم که توفیق حاصل شد در انتخابات شرکت کنیم و رأی خود را داخل صندوق اخذ رأی بیاندازیم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: بحمدالله مردم به خوبی در حال انجام تکلیف خود یعنی شرکت در انتخابات هستند و از همان ساعات اولیه اخذ رأی حضور پرشور و با بصیرت خود را به نمایش گذاشته اند.

سردار اشتری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اضافه کرد: ان شاءالله این انتخابات مایه خیر و برکت برای کشور و مردم خواهد بود و موجب یأس و ناامیدی دشمن خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از مردم عزیز ایران اسلامی یادآور شد: از مردم عزیز به خاطر این حضور پرشور و شعور خود تاکنون قدردانی می‌کنم و ان شاءالله کسانی که تاکنون اقدام نکرده اند، هرچه زودتر با حضور در شعب اخذ رأی و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم انتخابات و انتخاب فرد اصلح باعث پیشرفت و آبادانی روزافزون کشور شود، گفت: ان شاءالله اثرات این انتخابات در آینده باعث پیشرفت و شکوفایی کشور می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار