حجت الاسلام کرمی گفت: برای خرید و فروش کنندگان رأی جزای نقدی و حبس در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان زنجان  گفت: امید است نتیجه انتخابات امروز اعتلای اسلام و عزت و شکوه ایران اسلامی باشد.

او افزود: ارزش انتخابات امروز با نتایج درخشانی که در آینده عاید مردم می شود آشکار شده و اولین ثمره حضور برای خود مردم است.

کرمی ادامه داد: در کشور ما که جمهوری اسلامی است قدرت انتخاب  به اراده ملت واگذار شده و امروز به مرحله ظهور رسیده و مردم  با انتخاب خود سرنوشتشان را تعیین می‌کنند.

او افزود:  برکت و ثمره دوم منفعت و برکاتی است که عاید کشور و نظام و انقلاب شده و عزت و قدرت در عرصه بین الملل را رقم می زند.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: اقتدار در راستای برنامه ریزی‌ها و اهداف داخل کشور و پاسداشت خون شهداست و تمام این‌ رای‌ها تیری بر قلب دشمن است.

دادستان عمومی و انقلاب استان زنجان  به  تخلفاتی که در زمان تبلیغات کاندیدا در استان زنجان صورت گرفته اشاره کرد و افزود: در راستای تخریب بنر‌ها و تبلیغات سایر نامزد‌ها چند نفر تخلف داشتند که پرونده تشکیل دادیم و طبق قانون با متخلفان برخورد شد.

او در خصوص جرم خرید  و فروش  رأی گفت: آراء و نتیجه باطل است و برای کسی که رای می خرد و می فروشد جزای نقدی و حبس در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.