ماهیگیری کوالکام از بازار Wear OS

شرکت کوالکام Snapdragon Wear ۳۱۰۰/۴۱۰۰ را قادر به اجرای Wear OS جدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، در رویداد Google I/O، اعلام شد که Wear OS قرار است یک بروزرسانی را که مدت زیادی منتظر آن بودیم دریافت کند. اما این سوال همچنان باقی بود که آیا پوشیدنی‌های موجود با سیستم عامل پوشیدنی (Wear OS) قابل ارتقا به نسخه جدید Wear OS هستند یا خیر.

اکنون به کمک بیانیه ارائه شده به XDA-Developers، تأیید شده که ارتقا دستگاه‌های Wear OS موجود به نسخه ۳.۰ از نظر تئوری امکان پذیر است. سخنگوی کوالکام هم تأیید کرد که هر دو Snapdragon Wear ۳۱۰۰ و Snapdragon Wear ۴۱۰۰/۴۱۰۰ + توانایی پشتیبانی از Wear OS ۳.۰ را دارند.

ارتقای ساعت‌های Wear OS

با این خبر، می‌توان انتظار داشت که حداقل تعداد کمی از ساعت‌های Wear OS موجود، بتوانند بروز شوند، اما هنوز مشخص نیست که کدام دستگاه‌های پوشیدنی قدیمی‌تر بتوانند با آن بروز شوند. کوالکام مسئولیت و تضمین اینکه سخت افزار‌های مورد استفاده در تراشه‌های خود، قادر به اجرای نرم افزار‌های گوگل هستند، را بر عهده گرفت. البته این که آیا می‌خواهند کاری را در جهت حمایت از پوشیدنی‌های قدیمی‌تر انجام دهند، به تولیدکنندگان بستگی دارد.

ماهیگیری کوالکام از بازار Wear OS

با توجه به تعداد دستگاه‌های Wear OS که در ماه‌های اخیر راه اندازی شده اند، امیدواریم که تولیدکنندگان متوجه شوند که مصرف کنندگان مستحق این هستند که سرمایه گذاری هایشان چندین سال دوام داشته باشد.

همچنین چندی پیش تراشه Snapdragon +۸۸۸، که نسخه اورکلاک شده تراشه پرچمدار فعلی شرکت کوالکام است، در وب سایت مرجع Geekbench دیده شد. این فهرست مربوط به دستگاهی بدون نام است که به تراشه "Lahaina" مجهز شده است و نام رمز آن Snapdragon ۸۸۸ SoC است که زیربنای بسیاری از بهترین گوشی‌های اندرویدی حال حاضر است. این ارائه همچنین به سرعت این تراشه اشاره دارد که بالاتر از اسنپدراگون ۸۸۸ است و این نشان می‌دهد که این یک نسخه پیشرفته‌تر از مدل قبلی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار