موهبتی گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات و حضور پرشور پای صندوق‌های رای باعث افزایش اقتدار، امنیت و همچنین بالا رفتن قدرت چانه زنی کشور در عرصه‌های بین المللی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از صندوق‌های اخذی رای زاهدان گفت: پشت این جمله بسیار کوتاه مفهوم بسیار بلندی است و یکی از شعار‌های مهم این نظام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی بدون مشارکت همگانی محقق نمی‌شود و یکی از بارزترین و مهمترین اثر جمهوریت رایی بوده که مردم با حضورشان آنچه که نمی‌خواهند را تغییر می‌دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه قطعا این حضور مردم در مدیریت کشور تاثیرگذار بوده تاکید کرد: مدیران کشور با به منصه ظهور گذاشتن خودشان در برابر رای مردم بستری را فراهم می‌کنند که همگان حق انتخاب داشته باشند.

وی تصریح کرد: رای مردم در انتخابات بویژه انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند رییس جمهوری مقتدر با اکثریت آراء را به صحنه بیاورد تا بتواند در سیاست‌های داخلی و خارجی نقش‌آفرین باشد.

موهبتی تاکید کرد: از آن جایی که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات لازمه تحقق امنیت ملی و حفظ سرمایه اجتماعی نظام است، حضور گسترده در انتخابات مزایای متعدد و بی‌شماری برای کشور در شرایط حساس کنونی دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار