استاندار کرمان گفت: شعب رای گیری به موقع کارشان را آغاز کرده اند و تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر در سراسر استان رای خود را به صندوق انداخته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زینی وند استاندار کرمان امروز در ستاد انتخابات استان کرمان گفت: شعب رای گیری در استان کرمان به موقع کارشان را آغاز کرده اند و تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر رای خود را به صندوق انداخته اند.

او از استقبال خوب مردم در سراسر استان کرمان در انتخابات خبر داد و افزود: حتی تراکم جمعیت را در برخی از شعب شاهد هستیم.

زینی وند با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۸۴۲ شعبه اخذ رای از آغاز رای گیری در حال فعالیت هستند و همه شعب کارشان را آغاز کرده اند، تصریح کرد: اگر شعبه‌ای با اخلال مواجه شود بر اساس تدابیر انجام شده به صورت آفلاین رای گیری صورت می‌گیرد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

شمس الدینی، رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان کرمان نیز در این نشست گفت: دو فروند بالگرد در دو نقطه هوانیروز و فرودگاه جیرفت برای اخذ رای در مناطق صعب العبور در حال آماده باش هستند و برای تامین امنیت نیز بالگرد و ریزپرنده‌ها به خدمت گرفته شده اند.

بصیری رئیس ستاد انتخابات استان کرمان هم در این نشست گفت: ۲۰ شعبه به صورت آفلاین فعالیت کردند؛ زیرا یا کد استعلامی نداشته اند و یا در مناطق کوهستانی بودند و مشکل این شعب برطرف شده است.

او با اعلام اینکه آمار مشارکت در انتخابات به شکل لحظه‌ای بالا می‌رود و حضور باشکوه مردم را شاهدیم، تصریح کرد: هم اکنون کمبود تعرفه نداریم و حتی تعرفه‌های مازاد بر واجدان شرایط هم در نظر گرفته شده است.

بصیری شمار واجدان شرایط رای دادن در استان کرمان را دو میلیون و ۱۹۷ هزار و ۵۷۲ نفر ذکر کرد و افزود: اگر ۱۰۰ درصد واجدان شرایط هم در انتخابات شرکت کنند، تعرفه مورد نیاز را داریم.

او با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۸۴۲ شعبه اخذ رای در استان کرمان تصریح کرد: خبر‌های فضای مجازی قابل استناد نیست و مردم باید خبر‌ها را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

بصیری با بیان اینکه تخلفات تبلیغاتی از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه تمام شده و اطراف شعب اخذ رای پاکسازی شده است، بیان کرد: اگر تبلیغی علیه نامزد‌ها دیده شود، برخورد لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.