عبدالکریم ملا علی زاده گفت: همانطور که رزمندگان در میان جنگ خود را اثبات کردند مردم امروز باید در میدان جنگ برای انقلاب حضور پیدا کنند.

عبدالکریم ملا علی زاده از پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: با توجه به اینکه امروز روز بسیار مهمی برای نظام، انقلاب و مردم است، مردم باید آگاهانه و با بصیرت افرادی را انتخاب کنند که در آینده در مملکت تحولی ایجاد کرد.

او، به یادآوری انتخابات در دوران دفاع مقدس پرداخت ‌و افزود: انتخابات در دوران دفاع مقدس همانند روز عملیات بود و همه از قبل آمادگی شرکت را در خود ایجاد می کردند، صندوق مهمات صندوق رای می شد و همه در رای گیری حضور داشتند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس به ملاک های انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: یک گزینه اصلح باید به آنچه به مردم قول داده بود و نیاز مردم است و هر آنچه نیاز نظام و انقلاب است عمل کند و از نیروهای حزب الهی و مردم شهید داده حمایت کند.

او در پایان خطاب به افرادی که تردیدی در روند مشارکت دارند،افزود: هر کس که برای شرکت در انتخابات تردید دارد باید بداند انقلاب در آینده برای اوست و برای ما به تنهایی نیست و همه برای حفظ آن باید کوشا باشند‌.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.