آیت الله نوری همدانی گفت: انتخابات پر و بال نظام اسلامی است و شرعا باید همگان در این حماسه شرکت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله حسین نوری همدانی  با شرکت در انتخابات آرای خود را به صندوق سیار شماره ۱۶۳ انداخت. 

این مرجع تقلید پس از انداختن رای خود به صندوق گفت: انتخابات پر و بال نظام اسلامی است و شرعا و عقلا باید همگان در این حماسه بزرگ شرکت کنند.

او افزود: مملکت ما این افتخار را دارد که براساس فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) کار‌ها و حرکات خود را تنظیم می‌کند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به این که شرعا و عقلا شرکت در انتخابات برای همه افراد لازم است تصریح کرد: عقلا، چون مربوط به سرنوشت ماست و نباید بی تفاوت بود و شرعا هم طبق سخنان امام (ره) حفظ نظام از اوجب واجبات و حفظ نظام اسلامی مهم است، انتخابات هم پر و بال نظام و بازوی انقلاب است و همه مردم از پیر و جوان باید در آن سهیم باشند.

این مرجع تقلید ادامه داد: باید بدانیم که کنار کشیدن کاری از پیش نمی‌برد، باید در میدان باشیم تا خدمت کنیم.

او با اشاره به مشکلات فراوان در کشور هم گفت: مشکل جوانان، مشکل مسکن، مشکل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هست، اما ما باید فردی را در نظر بگیریم که بتواند مشکلاتی که وجود داشته و اخیرا به وجود آمده مانند گرانی‌های اخیر و پایین آمدن ارزش پولمان را رفع کند.

آیت الله نوری همدانی افزود: رئیس جمهور باید مردمی، دلسوز، با سابقه باشد و مردم انتظار دارند کسی بیاید و مشکلات را رفع کند.

این مرجع تقلید با بیان این که دشمنان همیشه پشت سر ما هستند و می‌خواهند از طریق استکبار و صهیونیست به ما صدمه بزنند، گفت: بهشت پیش روی شماست، اگر عقب بنشینید عار و ننگ پشت سر شماست.

او به مردم فلسطین هم اشاره کرد و افزود: الحمدالله گام‌های بزرگی برای بیرون راندن صهیونیست‌ها از خانه فلسطینی‌ها برداشته شده است ؛ این انتخابات را حماسه‌ای برای کمک به مردم فلسطین بدانیم که آن‌ها هم امیدوار خواهند شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار