آیت الله موسوی جزایری انتخابات را عبادتی الهی، ادای احترام به خون شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و شرکت در آن را وظیفه همه مردم دانست.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را عبادتی الهی عنوان کرد و گفت: خدا را شاکرم که توفیق شرکت در این عبادت الهی را نصیب بنده کرد تا بتوانم به وظیفه شرعی و دینی خود عمل کنم.

او افزود: از همه مردم غیور، ولایتمدار و انقلابی استان خوزستان و سراسر ایران خواهشمندم با استفاده از این فرصت ضمن عمل به عبادت الهی و وظیفه شرعی و دینی به شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای وطن ادای احترام کنند، زیرا مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ راهی برای ادامه راه خونین شهدا محسوب می‌شود.

آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: مردم خوزستان و ملت شریف ایران باید به آینده امیدوار باشند و با انتخابات فرد اصلح و مدیر و مدبر به عنوان رئیس جمهور شاهد رفع مشکلات اقتصادی که به دلیل ضعف مدیریتی و... بر مردم تحمیل شده است، باشیم، همچنین با انتخاب افراد شایسته برای شورا‌های اسلامی شهر و روستا براساس شایسته سالاری و به دور از قومیت گرایی می‌توانیم به آبادانی شهر و روستای خودکمک کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.