مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۲۳۰ خبرنگار، عکاس و اصحاب رسانه کار انعکاس اخبار مربوط به انتخابات ۲۸ خرداد امسال را در این استان به عهده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسدالله ربانی مهر، مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت: حدود ۹۷ نفر از خبرنگاران در صدا و سیما و ۴۰ خبرنگار نیز در ستاد انتخابات مرکز استان مستقر هستند.

او افزود: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان حدود پنج ماه پیش تشکیل شد و تاکنون نشست‌های متعددی با حضور خبرگزاری‌ها و فعالان فضای مجازی داشته است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان ادامه داد: معتقدیم فعالان رسانه‌ای در حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای تاثیر بسزایی دارند و بخش اعظمی از این مشارکت به علت اطلاع رسانی سریع، دقیق و بی کم کاست رسانه‌ها اتفاق می‌افتد.

ربانی مهر فعالان در خبرگزاری ها، نشریات، رسانه‌ها و فضای مجازی را چهار رکن اساسی اطلاع رسانی دانست و افزود: رسانه نه تنها در بحث انتخابات بلکه در مدیریت ویروس کرونا و دیگر حوزه‌ها فعال و تاثیر گذار بودند.

یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۹۷۰ نفر از جمعیت استان همدان شامل ۷۲۲ هزار و ۷۳۳ مرد و ۷۰۳ هزار و ۲۰۷ زن واجد شرایط شرکت در این دوره از انتخابات هستند.

همچنین ۳۰ هزار و ۹۰۲ نفر از جمعیت واجد شرایط این استان رای اولی هستند که برای نخستین بار با شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای نقش خود را در تعیین سرنوشت و آینده کشور ایفا می‌کنند.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.