فرهمندپور از آغاز فرآیند رای گیری در ۳۹۲ شعبه اخذ رای از ساعت ۷ صبح امروز ۲۸ خرداد ماه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ فرآیند رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۳۹۲ شعبه اخذ رای شهرستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

او بیان داشت: مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه دزفول با پیشینه حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر در پای صندوق‌های رای حاضر شده اند تا با آرای خود سهم و نقش سازنده‌ای در تعیین سرنوشت خویش و میهن اسلامی داشته باشند.

فرهمندپور با بیان اینکه مردم به منظور شرکت در فرآیند رای گیری باید علاوه بر همراه داشتن شناسنامه از شماره ملی خود به صورت دقیق و درست آگاه باشند، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس از همه مردم تقاضا می‌شود جهت جلوگیری از انتشار ویروس ضمن رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، از موکول نمودن زمان رای خود به ساعات پایانی خودداری نمایند تا شاهد تجمع در حوزه‌ها نباشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: از عموم مردم دزفول دعوت می‌شود تا با حضور آگاهانه و پرشور خود برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ملت بزرگ ایران ثبت کنند، ضمن اینکه امیدوار هستیم مجریان انتخابات نیز همچون همیشه در هر چه بهتر برگزار نمودن این حماسه ملی نهایت همکاری را داشته باشند.

فرماندار ویژه دزفول تصریح کرد: فرآیند انتخابات تا پایان ساعت ۲۴ امشب در همه شعب اخذ رای ادامه خواهد داشت و همچنین در صورت تمدید زمان رای گیری از طریق کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابیه شهرستان به عموم مردم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.