انتخابات ۱۴۰۰

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر و فیلم

مردم آبادان و خرمشهر همگام با دیگر نقاط کشور در ۲۹۰حوزه اخذ رای حضور یافتند تا حماسه دیگر خلق کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،فرآیند انتخابات به صورت رسمی و همزمان با سراسر کشور از دقایقی قبل، در آبادان و خرمشهر آغاز شده است.

آبادانی‌ها و خرمشهری‌ها در پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی از ساعتی پیش از شروع انتخابات در شعب اخذ رای آماده هستند تا رای خود را به صندق بیاندازند.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب

  مسئولان نیز شرایط و امکانات لازم برای جمع‌آوری آرای مردم را مهیا کرده‌اند.

در آبادان و خرمشهر جمعا ۳۵۷ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

ادامه رای گیری در شعب اخذ رای شهرستان های آبادان و خرمشهر

با توجه به تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شعب اخذ رای در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر همچنان مملو از جمعیت است.

بسیاری از شعب اخذ رای در شهر‌های آبادان و خرمشهر نظیر مسجد مهدی موعود (عج) و مسجد امام رضا (ع) در شهرستان آبادان و مسجد جامع خرمشهر همچنان شاهد حضور جمع باشکوه مردم هستند.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر و فیلم

شهروندان آبادانی و خرمشهری با توجه به جمعیت انبوه همچنان در صف‌های طولانی منتظر انداختن رای خود در صندوق هستند.

حضور مردم خرمشهر در پای صندوق‌های رای

سیدلفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی روز جمعه در یکی از شعب اخذ رای در خرمشهر در جمع خبرنگاران گفت: مردم شهیدپرور و ولایی خرمشهر با حضور خود در پای صندوق‌های رای وفاداری و پایبندی خود را به انقلاب و رهبری ثابت کردند لذا این مردم مستحق خدمت‌ از سوی مسوولان هستند.

او افزود: مردم خرمشهر از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در همه صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور فعال داشتند لذا مسئولان باید از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به این مردم استفاده کنند تا روحیه امید در دل این مردم ایجاد شود.

حضور پر شور غیور مردان دیار شهدا در انتخابات

جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیرامون سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از صبح امروز شاهد لبیک شهروندان شهرستان آبادان به فرمان دشمن شکنانه مقام معظم رهبری برای حضور پر شور با توجه به گرمای هوا در شعب اخذ رای بودیم.

اوافزود: حضور گسترده مردم بیانگر اعلام علاقه مردم به نظام و انقلاب است.

ارسال تعرفه اضافی برای تعدادی از شعب اخذ رای در خرمشهر

محمدحیدری فرماندار ویژه خرمشهر روز جمعه در جمع خبرنگاران گفت: گزارش دریافتی از شعب اخذ رای در شهر خرمشهر و  روستاهای تابعه این شهرستان حکایت از آن دارد که مردم قهرمان خرمشهر از ابتدای ساعات اولیه اخذ رای تاکنون با حضور در پای صندوق‌های رای به شکل باور نکردنی و در صفوف متحد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضور پیدا کردند و به ندای رهبری انقلاب لبیک گفتند.

او از توزیع ۱۰ هزار عدد ماسک بین رای دهندگان اشاره کرد و ادامه داد: فرمانداری خرمشهر  اقلام بهداشتی  مورد نیاز اعضای شعب اخذ رای را تامین کرده است.

افزایش مشارکت مردم شهرستان آبادان در انتخابات

سیدزین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت:بیش از ۴۰ درصد مردم این شهرستان تا ساعت ۱۸، پای صندوق‌های رای حاضر شدند و بر خلاف خواست دشمنان، دوباره به ایران و جمهوری اسلامی آبرو دادند.

او تعداد آرای جمع‌آوری شده در صندوق‌های اخذ رای تا عصر جمعه را  ۶۳ هزار رای اعلام کرد و افزود: در ۶ ساعت اولیه رای گیری حدود ۱۸ هزار نفر از مردم آبادان آرای خود را به صندوق‌ ریختند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: در ۶ ساعت دوم سرعت رای گیری در شعب اخذ رای این شهرستان سه برابر شد و ۴۵ هزار نفر آرای خود را به صندوق انداختند.

حضور مردم آبادان در پای صندوق‌های رای  تداوم دارد

مردم ولایت‌مدار آبادان با حضور در پای صندوق‌های رای برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی بار دیگر حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساندند.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر و فیلم

 برای جمع آوری آرای مردم شهرستان آبادان ۴۱ شعبه در بخش اروندکنار و ۱۳۹ شعبه در شهرآبادان و بخش مرکزی در نظر گرفته شده است.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر و فیلم

حدود ۲۷۷ هزار نفر در شهرستان آبادان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند که پنج هزار و ۵۰۰ رای اولی هستند.

حضور با بصیرت مردم و مشارکت همه جانبه آنان در انتخابات

سید زین العابدین موسوی روز جمعه گفت: دشمنان با اجرای توطئه‌های مختلف قصد دارند ضمن کم اهمیت جلوه دادن این دوره از انتخابات، مردم را از حضور گسترده در پای صندوق‌های رای دلسرد و ناامید کنند اما آنچه تاکنون مشاهد شده حضور با بصیرت مردم و مشارکت همه جانبه آنان در این رویداد مهم سیاسی است.

او با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات علاوه بر تجدید عهد آنان با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، توطئه دشمنان علیه نظام را خنثی می‌کند افزود: حضور گسترده مردم در این رویداد مهم در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه انتخابات در شهرستان آبادان به صورت مطلوبی در حال برگزاری است، ادامه داد: مردم شهرستان آبادان امروز در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر شایستگی و احساسی مسوولیت خود را به نظام اسلامی نشان دادند.

صندوق های اخذ رای در روستاهای مرزی خرمشهر

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر و فیلم

نقش بسیجیان خرمشهری در خلق حماسه ای ماندگار

سرهنگ محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر  گفت: بسیجیان در لبیک به رهبر انقلاب صبح زود پای صندوق رای حاضر شدند و همه را برای شرکت در انتخابات تشویق می کنند تا مشارکت کنند تا این انقلاب استوارتر از همیشه پای کار و در خدمت مستضعفان جهان باشد.

او به مشارکت نیروهای سبجی در برقراری امنیت انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: نیروی های بسیجی همچنین در کنار برقرار کنندگان امنیت انتخابات و سایر قوای نیروی مسلح انتظامی در راستای برقراری امنیت برای ایجاد رقابت سالم و مشارکت حداکثری همه توان خود را گذاشتیم تا انتخاباتی امن با مشارکت بالا داشته باشیم.

حضور ناظران بهداشتی در شعب اخذ رای منطقه جنوب غرب خوزستان

جعفر ربیحاوی مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان روز جمعه گفت: ۱۲۵ ناظر بهداشتی در انتخابات شهرستان آبادان و ۱۳۵ ناظر در خرمشهر و شادگان بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای نظارت دارند.

او به استقرار ناظران بهداشتی در ۱۰ آشپزخانه پخت غذای انتخابات اشاره کرد و افزود: فرآیند تهیه و پخت غذا با نظارت نیروهای بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان انجام شده است.

ربیحاوی گفت:۲۱ نمونه برداری بهداشتی از غذای طبخ شده در آشپرخانه‌های ستاد انتخابات در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان انجام شده است و ۱۹ ناظر بهداشتی در محل پخت غذا حضور دارند.

حضور جمعی از ورزشکاران و هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در شعب اخذ رای

ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی آبادان به خصوص هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت با حضور در شعب اخذ رای ضمن شرکت در انتخابات بر علاقه‌مندی خود در تعیین سرنوشت کشور و همچنین حمایت از نظام تاکید کردند.

میلاد قلاوند یکی از ورزشکاران آبادانی با بیان اینکه ورزشکاران در همه عرصه‌ها از دفاع مقدس، میادین ورزشی و یا عرصه‌هایی چون انتخابات حضور موثر و تاثیرگذار دارند گفت: انتخابات امروز با حضور مناسب جوانان همراه خواهد بود که امیدواریم این حضور با انتخاب‌ خوبی همراه شود و فردی متعهد، وفادار و خدمتگزار به نظام و مردم به عنوان رییس جمهوری انتخاب شود.

او با بیان اینکه برگزاری پرشور و حضور همگانی مردم در پای صندوق رای امنیت کشور را تضمین می‌کند افزود: پشتوانه مردمی کشور باعث ترس دشمن می‌شود و اقتدار مردم و نظام را نشان می‌دهد.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر و فیلم

حمید چهره‌نگار یکی از هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان نیز گفت: انتخابات حق تعیین سرنوشت است و باید فردی را انتخاب کنیم تا سرنوشت خوبی را برای کشور رقم بزند.

او اظهار داشت: وظیفه همه ماست که به عنوان یک ایرانی و علاقه‌مند به کشور در سرنوشت خود شرکت و از حق رای خود استفاده کنیم.

یکی از هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با تاکید براینکه هیچ کسی به جز یک ایرانی به داد مردم ایران نخواهد رسید افزود: به افرادی که مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند توصیه می کنم در این انتخابات شرکت کنند.

قاسم بدری یکی دیگر از ورزشکاران آبادانی گفت: ورزشکاران با سلیقه‌ای که دارند به نامزدهای مورد نظر خود برای ریاست جمهوری و شورا رای می‌دهند.

او افزود: با توجه به فرمایش صریح رهبر معظم انقلاب درخصوص مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، وظیفه شرعی و ملی برای شرکت در انتخابات به ما سپرده شده است.

بدری اظهار داشت: ملت ما با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای، همچون گذشته خط بطلان بر نقشه‌های شوم دشمنان این نظام کشیده و ثابت می‌کند در همه حال پشتیبان ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب است.

استقبال مردم روستاهای خرمشهر از انتخابات

محمد حیدری فرماندار خرمشهر در جمع خبرنگاران، گفت: در حال حاضر مردم روستاها استقبال بسیار قابل توجهی داشتند و استقبال بالاتر از حد انتظار بوده و امید است حدنصاب همه دوره های انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای شهر و حتی شوراهای شهر و روستا در این دوره شکسته شود .

او مشارکت مردم خرمشهر را مطلوب دانست و گفت: تا این لحظه مشارکت مردم عالی است و امیدوارم در ساعات باقی مانده از زمان رای گیری همچنان شاهد حضور پر نشاط و انگیزه مردم خرمشهر در پای صندوق‌های رای باشیم.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر

فرماندار خرمشهر ادامه داد: همه شعب در کمال امنیت و آرامش رای گیری های خود را انجام می دهند و از دورترین نقاط روستایی تا نقطه مرکزی که مسجد جامع است رای گیری انجام می شود.

بازدید از شعب اخذ رای در خرمشهر

نورالله اسعدی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خرمشهر ،در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص نظارت هیچ مشکلی پیش نیامد و با نظارت شعب مختلف تخلفی را مشاهده نکردیم.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر

او با بیان اينکه تمهیدات لازم برای برگزاری نظارت بهینه در حوزه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان انجام شد، افزود: بازرسان و سربازان مربوط مشخص شدند و در تمام ۱۱۰ شعب رای گیری در خرمشهر آموزش های لازم داده شد و با ابلاغ وزارت کشور همه ی شیوه نامه های بهداشتی در حال اجراست.

تعهد و تخصص اولین گزینه برای انتخاب نامزد انتخاباتی باشد

منصور علوانی شهردار خرمشهر در حاشیه انتخابات در جمع خبرنگاران، گفت: اولین گزینه برای انتخاب نامزد ، اصلاح تعهد و بعد از تعهد تخصص باشد .

او افزود: باید رزومه نامزدها برای شناخت این ۲ مولفه بررسی شود تا بتوان بدون احساست و جانب داری از شخص خاص هرکس لایق است را انتخاب کرد.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر

حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در ساعات نخستین آغاز انتخابات رای خود را به صندوق انداخت.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر

او در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم بر پای صندوق های اخذ رای به مثابه یک موشک بر سر استکبار جهانی است و به طور قطع اگر انتخاب شایسته رخ دهد مایه پیشرفت و تعالی کشور خواهد شد.

حضور فرماندار ویژه آبادان، فرمانده مرزبانی، دادستان و رئیس دادگستری آبادان در پای صندوق رای

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر

۱۱۰ شعبه اخذ رای در خرمشهر

حیدری فرماندار ویژه خرمشهر گفت: قانون و مقررات انتخابات از سوی نامزدها رعایت شده و نکته خاصی در روند انتخابات مشاهده نشد که باعث مداخله نیروی انتظامی یا مرجع قضایی باشد.

او افزود: ۱۱۰ شعبه اخذ رای با حضور یک هزار و پانصد نفر به عنوان عوامل نظامی و انتظامی، اجرایی ، اداری و اعضای صندوق‌ها و بازرسان و ناظران از نخستین ساعات زمان تعیین شده در محل‌های پیش‌بینی شده مستقر و روند اخذ رای از مردم آغاز شده است.

امروز روز اثبات مردم در میدان جنگ دیگری است

عبدالکریم ملا علی زاده از پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس ،گفت: همانطور که رزمندگان در میان جنگ خود را اثبات کردند مردم امروز باید در میدان جنگ برای انقلاب حضور پیدا کنند.

او افزود: با توجه به اینکه امروز روز بسیار مهمی برای نظام، انقلاب و مردم است، مردم باید آگاهانه و با بصیرت افرادی را انتخاب کنند که در آینده در مملکت تحولی ایجاد کرد.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر

حضور پرشور مردم  در پای صندوق های رای در مسجد مهدی موعود آبادان با وجود دمای بالای هوا

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان و مدیر واحد اطلاعات و اخبار این سازمان نیز در پای صندوق های رای حضور یافتند.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر

حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای

امروز آحاد مردم از پیر و جوان گرفته تا مادران آبادانی با حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان دادند که همیشه در پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده هستند.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر

مردم در ساعات اولیه شروع  انتخابات در شعب اخذ رای آماده شدند تا رای خود را به صندق بیاندازند.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر

آن‌ها با تاکید بر حضوری پرشور برای شکست دشمنان از همشهریان و هموطنان خود خواستند اینبار هم با شرکت در حماسه حضور با رای خود برگ زرین دیگری بر تاریخ کشورمان اضافه کنند.

تجمع مردم مقابله مسجد امام رضا در ذوالفقاری و درهایی که همچنان بسته است.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر

مردم از شرایط گلایه مند هستند و در حال پراکنده شدن هستند.

انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب

آغاز روند انتخابات در خرمشهر

همزمان با سراسر کشور خرمشهر نیز از نخستین ساعات آغاز انتخابات پای صندوق های رای حاضر شدند.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر

روند انتخابات در خرمشهر نیز از ساعت ۷ صبح آغاز شد و مردم با حضور در شعب اخذ رای ، در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و  روستا شرکت کردند.

حضور کارکنان حراست پالایشگاه آبادان در آغازین دقایق پای صندوق اخذ رای

امروز کارکنان حراست پالایشگاه آبادان علاوه بر حضور در محل کار، پای صندوق های رای حضور یافتند تا بتوانند نقش خود را در سرنوشت کشور ایفا کنند.

 

 

صندوق رای  نیز در شهرستان آبادان در حال پلمب شدن هستند.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر

 

صفوف رای دهندگان برای انتخابات ۱۴۰۰ در مینوشهر تشکیل شدند.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر

مادر شهید مدافع حرم ، عارف کایدخورده رای خود را به صندوق انداخت.

حضور مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر در شعب اخذ رای / خلق حماسه ای دیگر توسط عشایر غیور عرب+تصاویر

مادر این شهید مدافع حرم با حضور در شعب اخذ رای و شرکت در انتخابات بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای تاکید کرد.

۲۲۷ هزار نفر در آبادان و ۱۳۰ هزار نفر در خرمشهر شرایط حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب نامزد مورد نظر خود را دارند.

همچنین در آبادان پنج هزار و ۵۰۰نفر رای اولی برای نخستین بار در تعیین سرنوشت کشور شرکت می‌کنند.

در خرمشهر هم سه هزار و ۵۰۰نفر رای اولی در این دوره از انتخابات شرکت می کنند.

در هر شعبه و پای هر صندق یک ناظر بهداشتی در نظر گرفته شده است تا انتخابات در چارچوب شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی اجرایی شود.

اخذ اثر انگشت در روز رای گیری، ممنوع است.

کد شناسایی ملی الزامی است و رای دهندگان باید ۱۸ سال تمام داشته باشند.

در آبادان ۱۹۴ نفر و در خرمشهر ۱۵۰ نفر برای نشستن بر ۹ صندلی شورای شهر در آبادان و ۷ صندلی شورای شهر در خرمشهر  دراین دوره از انتخابات نامزد شده اند.

از افراد خواسته شده هنگام مراجعه به شعب رای گیری برای رای دادن، ماسک و خودکار شخصی به همراه داشته باشند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

در حال تکمیل............

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.