رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: مسابقات قرآن کریم استان از ۱۶ تیرماه در اهواز، ماهشهر، دزفول و بهبهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان از ۱۶ تا ۲۰ تیرماه در اهواز، ماهشهر، دزفول و بهبهان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در گروه آقایان و در بخش تجوید، جاسم حسینی‌زاده، در بخش وقف و ابتدا قاسم بستانی، در بخش صوت قاسم مقدمی، در بخش لحن مهدی دغاغله، در بخش حفظ محسن مزرعاوی داوری می‌کنند، افزود: شرکت‌کنندگان در همه رشته‌ها به غیر از تواشیح، دعاخوانی و تفسیر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حجت الاسلام فرهادی‌نژاد بیان داشت: داوری گروه بانوان را در بخش تجوید ایمان تمیمی، در بخش وقف و ابتدا خیریه عچرش، در بخش صوت فخریه سیلاوی، در بخش لحن نرگس سالمی و در بخش حفظ زهرا عساکره  بر عهده دارند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان ادامه داد: مسابقات قرآن در منطقه یک به میزبانی اهواز چهارشنبه ۱۶ تیرماه، مسابقات منطقه ۲ به میزبانی ماهشهر پنجشنبه ۱۷ تیرماه، مسابقات منطقه ۳ به میزبانی دزفول جمعه ۱۸ تیرماه و مسابقات منطقه ۴ به میزبانی بهبهان شنبه ۱۹ تیرماه اهواز با حضور شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.