روز انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ فرارسید و همه آمده اند تا یک بار دیگر حماسه سازی کنند برای سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، روزی برای ملت ایران، روزی برای اثرگذاری هر ایرانی برای ساختن ایرانی سربلند، سرافراز و قوی، همه آمده اند، اعم از پیر و جوان و رای اولی‌هایی که برای اولین بار می‌خواهند با حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا این روز را زیباتر از دوره های قبل به نمایش بگذارند.

چشم نوازی حضور صائبین مندایی در صفوف انتخابات در خوزستان

حبیب عابدی رئیس انجمن صابئین مندایی ایران بر حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ با هر دین و مذهبی تاکید کرد و گفت: صابئین مندایی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برای شکوفایی و آبادی شهر و کشور خود مشارکت داشته باشند.

او با بیان اینکه اقلیت‌های مذهبی در ایران مانند سایر مردم پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده و این حضور مشت محکمی بر دهان دشمنان است، اظهار داشت: با توجه به تبلیغ دشمنان برای خودداری مردم از حضور پای صندوق‌های رای، حضور این قشر در انتخابات، جواب دندان شکنی بر استکبار جهانی است.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+ فیلم و تصاویر

مصون ماندن از کرونا در شعب اخذ رای با رعایت اصول بهداشتی

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم به منظور حفظ سلامتی گفت: یک هزار نفر داوطلب هلال احمر در شعب اخذ رای بر نحوه رعایت اصول بهداشتی در شعب اخذ رای نظارت می‌کنند.

او با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای در سرنوشت نظام تاثیر بسزایی دارد و باعث صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و خون پاک شهدای کشور می‌شود، اظهار داشت: ترغیب جوانان برای حضور هر چه بیشتر در انتخابات و مشارکت در تصمیم گیری برای آینده کشور باید به عنوان یک اصل برای همه تبدیل شود.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+ فیلم و تصاویر

رای اولی‌ها در باغملک حماسه آفریدند

محمد نجاتی پور فرماندار باغملک با بیان اینکه حدود ۷۵ هزار نفر در شهرستان شرایط لازم برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را دارند، گفت: یک هزار و ۸۰۰ نفر رای اولی هستند.

او با بیان اینکه در این دوره از انتخابات ۱۴۵ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس، ۲۱ شعبه ثابت اخذ رای نسبت به دوره قبل افزوده شده است، همچنین یک شعبه سیار اخذ رای نیز برای مناطق سخت گذر تعیین کردیم.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+ فیلم و تصاویر

سامانه ۱۸۵۰ آماده دریافت جرائم انتخاباتی

حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی دادگستری خوزستان با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۸۵۰ برای اعلام جرائم و تخلفات انتخاباتی گفت: ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در دادگستری استان در یک ماه قبل فعالیت جدی داشته و تاکنون نیز به برخی از گزارش‌های دریافتی رسیدگی کرده است.

او با تاکید بر اینکه همه عوامل انتخاباتی باید تابع قانون باشند، اظهار داشت: دستگاه قضایی با هرگونه تخلف انتخاباتی به شدت برخورد می‌کند، زیرا رای مردم امانت است و آنچه اهمیت دارد، مصونیت آرای مردم از هرگونه تخلف است.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+ فیلم و تصاویر

تضمین اقتدار کشور با حضور گسترده مردم در انتخابات

حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی امام جمعه رامهرمز گفت: هر جا مردم در عرصه حضور داشته باشند، نقشی بی‌بدیل اجرا می‌کنند و یکی از عرصه‌های بسیار مهم کشور، انتخابات و حضور مردم در انتخابات است.

او با بیان اینکه انتخابات، امنیت ملی و اقتدار کشور را تضمین می‌کند و باعث می‌شود تاکتیک‌ها تغییر کنند، افزود: انتخابات باعث می‌شود تاکتیک و نقشه‌های دشمنان را متوجه شویم.

چتر نیروی انتظامی خوزستان بر سر شعب اخذ رای باز است

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور تامین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی، از یک ماه قبل از آغاز انتخابات، برنامه ریزی و تمهیدات مناسبی اندیشیده شده است.

او با بیان اینکه حوزه‌های اصلی مأموریتی پلیس در انتخابات، تأمین امنیت شعب اخذ رای، حفاظت از صندوق‌های رای گیری و ایجاد احساس امنیت عمومی استان در این روز بزرگ است، افزود: تعداد ۴ هزار و ۱۸۳ صندوق ثابت و سیار داریم که بیش از ۱۵ هزار نفر از عوامل نیروی انتظامی با همکاری بسیج و سپاه استان مسئولیت امنیت این صندوق‌ها را برعهده دارند.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+ فیلم و تصاویر

تامین امنیت انتخابات با کمک نیرو‌های انتظامی در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی رئیس پلیس بندر ماهشهر ضمن حضور پای صندوق رای گفت: نیرو‌های انتظامی در تامین امنیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شرکت کردند و مردم برای به پیروی از شهدای، امام عزیزمان و مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت کنند.

او از شهروندان ولایتمدار و شهیدپرور بندر ماهشهر، بندر امام خمینی(ره) شهر شهید چمران، شهرک آیت الله طالقانی(ره) و حومه درخواست کرد با مشارکت بالای خود در پای صندوق‌های رای نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی جهت کم رنگ کردن انتخابات را باطل نمایند.

دغدغه «نسبت خویشاوندی» را برای آبادانی شهر و روستا کنار بزنیم

آیت الله سید علی شفیعی مسئول نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه‌های خوزستان با حضور در یکی از مراکز اخذ رای در اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در انتخابات ما باید نسبت نامزد‌ها را با مسئولیتی که قرار است عهده دار شوندف بسنجیم و برای هر انتخابی باید دید شانه‌های منتخب با باری که روی شانه‌های او قرار می‌گیرد، چه نسبتی دارد.

او با بیان اینکه باید کسی را انتخاب کرد که از عهده کار بر آید، افزود: مسئولیت شورای شهر اگر به خوبی ایفا شود مسیر شهر و روستا به مقصد خیر و صلاح و آبادانی سوق می‌یابد.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+ فیلم و تصاویر

یک نامزد شورای شهر بندر امام خمینی(ره) بازداشت شد

حجت الله خسروی بخشدار بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: پیش از ظهر امروز یک نفر از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) به همراه حامیانش به دلیل اخلال در روند انتخابات دستگیر شدند.

وی افزود: کاندیداهای عضویت در شورای اسلامی شهر و روستا توجه داشته باشند هرگونه حرکت خلاف قانون رصد و پس از تذکر برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

تصاویر حضور مردم خوزستان در انتخابات/اهدای گل لاله به رای دهندگان در بهبهان

تصاویر متفاوت و متعددی از حضور گسترده مردم خوزستان در فضای مجازی اشتراک گذاری می‌شود، تصاویری که گویای انتخاباتی پر شور با حضور افراد و قومیت‌های مختلف در استان است.

اما از بین این تصاویر مختلف آنچه بیشتر از همه به چشم می‌خورد اهدای گل لال از سوی مسئولان بهبهان و نماینده مردم این شهر در مجلس به رای دهندگان بهبهانی است.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+ فیلم و تصاویر

حضور خواننده حماسی در میان مردم

محمد گلریز خواننده حماسی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ یکی از حساس ترین، مهم‌ترین و سرنوشت ساز‌ترین دوره در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که همچنان نیز قشر گسترده‌ای مردم پاس صندوق‌های رای حضور دارند.

او افزود: جمعیت زیادی در مراکز رای گیری حضور دارند و ازدحام جمعیت نیز من را مات و مبهوت کرده بود و مردم ما علی رغم مضیقه گرانی و مسکن و اشتغال و تبلیغات مسموم از سوی دشمنان ملت، با شور و شوق پای صندوق‌های رای حاضر شدند که نشان داد مردم هوش سرشاری دارند و فدایی ایران عزیز هستند.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+ فیلم و تصاویر

پخش زنده فرآیند انتخابات ایذه از صدا و سیما

حسن نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه گفت: امروز ۲۸خرداد برگزاری روند انتخابات و شکوه حماسه مردم شهرستان از طریق رسانه ملی به صورت زنده به تصویر کشیده خواهد شد.

او افزود: بر همین اساس فرآیند برگزاری انتخابات در شعبه دبستان شهید تیرداد صاحب واقع در مرکز شهر خیابان شهید کروندی از ساعت ۱۵ به صورت زنده پخش می‌شود.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+ فیلم و تصاویر

بازدید مسئولان ماهشهر از شعب اخذ رای

سید امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به همراه جمعی از مسولین واحد‌های سازمان منطقه ویژه ضمن حضور در شعبه ۲۶ رای گیری ماهشهر در مراسم ویژه‌ای که به مناسبت انتخابات برگزار شده بود شرکت کرد.

او به همراه سایر مسئولان و مدیران شهری پس از مراسم، به شعبه اخذ رای وارد شده و آرای خود را به صندوق رای انداختند و پس از آن، به شرکت‌های پتروشیمی بندرامام و خوزستان رفت و از صندوق‌های سیار این شرکت‌ها بازدید کرد.

شهیدی نیا، ضمن تقدیر از عوامل اجرایی برگزار کننده، به کارکنان توصیه کرد که تلاش کنند با برنامه ریزی و هماهنگی با قرارگاه انتخاباتی منطقه، با مراجعه به صندوق‌های سیار منطقه، در رای گیری شرکت کنند.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+ فیلم و تصاویر

پیش بینی افزایش حضور مردم پای صندوق‌های رای در بعد از ظهر

محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ابتدای امروز صبح با اعزام مسئولین و اعضای شعب اخذ رای به محل رای گیری از شهروندان آغاز و تاکنون نیز استقبال مردم با توجه به موقعیت فصلی و اقلیمی خوب بوده است.

او افزود: با توجه به روندی که در بهبهان وجود دارد انتظار می‌رود که بعد از ظهر حضور مردم به شکل گسترده تری نمایان شود.

انتخابات ۱۴۰۰ در خوزستان جلوه‌ای از رنگ‌ها و زبان‌ها

روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ فرارسید، روزی برای تعیین سرنوشت ایران اسلامی و آینده کشور، همان جمعه‌ای که همه ایرانی‌ها و خوزستانی‌ها برایش لحظه شماری می‌کردند.

صفوف رای دهندگان هر لحظه طویل‌تر می‌شود، هم رای اولی حضور دارد و هم کسانیکه که شناسنامه هایشان پُر شده از مهر‌های انتخابات مختلف، همان مُهری که تعهدشان را به کشور و میهن نشان می‌دهد.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+ فیلم و تصاویر

مسئولان شادگان در انتخابات شرکت کردند

حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان با حضور در شعبه اخذ رأی شماره یک مسجد حضرت امیر المومنین (ع) این شهر رأی خود را به صندوق انداختند.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در حاشیه انداختن رأی خود به صندوق گفت: مردم شادگان در نخستین ساعت اخذ رای در صحنه حضور دارند و همه عوامل اجرایی انتخابات آمادگی کامل دارند و در جای جای شهرستان برای دسترسی مردم به شعب اخذ رای تمهیدات لازم پیش‌بینی شده و همه شعب کار خود را از ساعت هفت صبح آغاز کردند.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+ فیلم و تصاویر

رنگین کمان اقوام در شعب اخذ رای خودنمایی می‌کند

رضا نجاتی رئیس ستاد انتخابات خوزستان در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای با اشاره به استقبال خوب و شگفت انگیز مردم از انتخابات گفت: طی بازدید‌هایی که از شعب اخذ رای در نقاط مختلف اهواز انجام شد، اقوام مختلف با حضور پرشور و انقلابی خود یک بار دیگر حماسه آفریدند.

او درخصوص آخرین وضعیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بیان داشت: رابطین و بازرسان بهداشت در شعب اخذ رای حضور دارند، ضمن اینکه مردم نیز با استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و همراه داشتن وسایل شخصی همکاری خوبی در زمینه اصول بهداشتی دارند.

انتخابات تاثیر بسزایی در سرنوشت مردم ایران دارد

حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی (ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی با حضور در شعبه دبیرستان شاهد پیام انقلاب بندر ماهشهر رای خود را به صندوق انداخت و گفت: انتخابات تاثیر بسزایی در سرنوشت مردم ایران دارد.

 

حضور‌ پیرزن ۹۳ ساله بختیاری پای صندوق رای در اندیکا-خوزستان: اومدم به کسی رای بدهم که به داد جوان ها برسد

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+عکس

باید با رای و انتخاب خود برای آینده کشور اثرگذار باشیم

حجت الاسلام سید قدرت اله ناصری امام جمعه بهبهان با حضور در شعبه اخذ رای امام زاده حیدر شهرستان در انتخابات شرکت کرد و گفت: راه برطرف کردن مشکلات کشور حضور نیافتن در انتخابات نیست، باید با رای و انتخاب خود برای آینده کشور اثرگذار باشیم.

خوزستانی‌ها در صفوف رای دهی فاصله اجتماعی را حفظ کنند

سید محمد علوی رئیس مرکز بهداشت خوزستان در حاشیه بازدید از مسجد حضرت جوادالائمه و شعب اخذ رای در این کلانشهر گفت: براساس بازرسی‌های انجام شده از شعب مختلف در سطح شهر، شیوه نامه‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+عکس

سایه شیوه نامه‌های بهداشتی بر سر شعب اخذ رای دزفول

رضا پورآیین رئیس مرکز بهداشت دزفول درخصوص آخرین اقدامات بهداشتی در زمینه برگزاری انتخابات گفت: ۳۰ بازرس، اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در شعبه‌های اخذ رای شهرستان را رصد و کنترل می‌کنند.

 

 

او با بیان اینکه هر بازرس بین ۳ تا ۴ شعبه اخذ رای را کنترل و مدیریت می‌کنند، اظهار داشت: بهورزان نیز وظیفه رصد و کنترل اصول بهداشتی در شعبه‌های اخذ رای در روستا‌ها را بر عهده دارند، ضمن اینکه نیرو‌های هلال احمر و سایر نهاد‌ها نیز در این زمینه همکاری دارند.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+عکس

شرکت در انتخابات ادای احترام به خون شهدا است

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را عبادتی الهی عنوان کرد و گفت: خدا را شاکرم که توفیق شرکت در این عبادت الهی را نصیب بنده کرد تا بتوانم به وظیفه شرعی و دینی خود عمل کنم.

او افزود: از همه مردم غیور، ولایتمدار و انقلابی استان خوزستان و سراسر ایران خواهشمندم با استفاده از این فرصت ضمن عمل به عبادت الهی و وظیفه شرعی و دینی به شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای وطن ادای احترام کنند، زیرا مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ راهی برای ادامه راه خونین شهدا محسوب می‌شود.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+عکس

دشمن برای شرکت نکردن مردم در انتخابات تبلیغات گسترده کرده است

سرهنگ کریم بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر ضمن حضور در انتخابات گفت: امروز انتخابات کشور برای دشمنان بسیار اهمیت دارد و آن‌ها همواره تلاش می‌کنند مردم در انتخابات شرکت نکنند.

او با اشاره به اینکه دشمن برای شرکت نکردن مردم در انتخابات تبلیغات گسترده کرده است، بیان داشت: انتخابات امروز بسیار حائز اهمیت و سرنوشت ساز است و دشمنان ایران اسلامی تبلیغات گسترده‌ای برای حضور نیافتن مردم پای صندوق‌های رای کردند.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+عکس

استقرار بیش از ۴ هزار صندوق اخذ رای در خوزستان

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان با اشاره به تامین ۴ هزار و ۱۸۰ صندوق اخذ رای در سراسر استان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: فرآیند رای گیری از ساعت ۷ صبح آغاز شده و همه برنامه‌ها طبق روال عادی در حال انجام است.

او با بیان اینکه انتخابات الکترونیکی فقط در کلانشهر اهواز انجام می‌شود، افزود: ناظران بهداشت و بازرسان انتخابات در همه شعب مستقر هستند و هرگونه مشکل را رصد و نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+عکس

حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان پای صندوق‌های رای

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با حضور در شرکت لوله سازی اهواز و یکی از شعب اخذ رای، تعرفه رای خود را صندوق انداخت.

او گفت: خوزستانی ها همیشه در همه صحنه ها پیشتاز هستند و باید فردی مدبر و اصلح را انتخاب کنند، فردی که بتواند مشکلات کشور را رفع کند و شاهد ایرانی آباد و سربلند باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان داشت: برای این انتخابات نباید نگاه قومیت گرایی داشت، باید فرصت استفاده کرد و فردی را روی کار آورد که بتواند مشکلات شهر اهواز را مرتفع کرده و آن را متحول کند، بنابراین با نگاه شایسته سالاری باید انتخاب کنیم.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+عکس

مسابقه نهایی اصحاب رسانه

افشار پرویزی بابادی مدیر خانه مطبوعات خوزستان گفت: امروز احتمالا مسابقه پایانی اصحاب رسانه است زیرا زحمت بسیاری به منظور تبیین نقش این انتخابات برای مردم انجام‌دادند.

او افزود: علی رغم تلاش گسترده دشمنان برای مشارکت نکردن مردم در انتخابات، اما حضور مردم پای صندوق های رای ما را شگفت زده کرد زیرا تمام دنیا ما را رصد می‌کند و این رای دهی برایشان مهم است و انتظار می رود سال ۱۴۰۰ سال گشایش های اقتصادی باشد.

صفوف رای دهندگان برای انتخابات ۱۴۰۰ در دزفول تشکیل شدند

علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول گفت: از ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ فرآیند رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۳۹۲ شعبه اخذ رای شهرستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

خوزستانی‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ آمدند تا حماسه بسازند+عکس

در‌های ۱۳۴ شعبه اخذ رای به روی دشت آزادگانی‌ها باز شدند

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان درخصوص آخرین وضعیت انتخابات در این شهرستان گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم در کشور و دشت آزادگان هم اکنون ۱۳۴ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در مناطق شهری و روستایی آماده به کار کرده اند.

مادر شهید والامقام اسماعیل دقایقی، از رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی همزمان با باز شدن درِ مسجد حضرت جوادالائمه اهواز به عنوان یکی از شعب اخذ رای پای صندوق‌های رای حاضر شد تا رای خود را در صندوق‌ها بیندازد.

روز موعود فرارسید/ خوزستانی‌ها آمده اند تا حماسه بسازند+عکس

تمام تمهیدات بهداشتی لازم برای انتخابات اندیشیده شد

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در گفت: شهروندان اندیمشک بدون دغدغه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند، زیرا تمام تمهیدات بهداشتی لازم اندیشیده شده است و هیچ گونه جای نگرانی وجود ندارد و ۱۹۶ شعبه اخذ رای در اندیمشک تدارک دیده شده است.

او افزود: برنامه ریزی کامل در بحث پشتیبانی و حمل نقل در روز انتخابات در شهرستان صورت گرفته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.