نخعی با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: انتخابات فردا جمعه ۲۸ خرداد از روزهای بیادماندنی در تاریخ جمهوری اسلامی وسیستان و بلوچستان خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر مهدی نخعی  فرماندار زاهدان  اظهارداشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران یک امر نهادینه، آرمان حضرت امام خمینی (ره) و جزو تاکیدات و منویات همیشگی رهبر معظم انقلاب است.

او  با بیان اینکه اساس جمهوری اسلامی ایران به رکن انتخابات استوار بوده افزود: از آنجا که دشمنی دشمنان با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی با موضوعات مانند تحریم و مسائل اقتصادی هر روز مضاعف می‌شود این انتخابات دارای اهمیت است.

فرماندار زاهدان با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی شاهد دشمنی روزافزون و حداکثری دشمنان نظام و انقلاب هستیم خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد که در ۴۲ سال گذشته بعد از انقلاب این گونه بوده است.

او با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات و پیوستگی‌شان با نظام و انقلاب نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند تصریح کرد: فردا مردم فهیم سیستان و بلوچستان با بصیرت خاص و مثال‌زدنیشان در انتخابات شرکت خواهند کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، جمعه ۲۸خرداد همزمان با سراسر کشور در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار