رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: در حوزه امنیت و مسائلی که به انتخابات مرتبط است در استان فارس مشکل خاصی نداریم و امنیت پایدار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس صبح جمعه ۲۸ خردادماه در حاشیه فرآیند رای گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه در حوزه امنیت و مسائلی که به انتخابات مرتبط است در استان فارس مشکل خاصی نداریم، افزود: امنیت در تمام نقاط استان برقرار است و هیچ موضوع امنیتی تاکنون به ما گزارش نشده است.

او افزود: الحمدالله با شروع رای گیری شاهد حضور چشمگیر و عزم و اراده فارسی ها بوده ایم  و با تدابیر اندیشیده شده همه مقدمات انتخابات فراهم شده است.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: مردم باید امروز حضور گسترده‌ای را به نمایش بگذارند، چرا که سرنوشت چهار سال آینده کشور در گروه این انتخابات است.

رئیس کل دادگستری فارس تصریح کرد: هرچه حضور و مشارکت مردم پر رنگ تر باشد، رئیس جمهور آینده با پشتوانه قوی تری انتخاب می‌شود، قدرت تصمیم گیری بالاتری دارد و همچنین در مجامع بین‌المللی می‌تواند پر قدرت تر ظاهر شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.