با حضور استاندار مرکزی چند طرح عمرانی در آشتیان، تفرش و فراهان به بهره برداری رسید یا مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در سفر استاندار مرکزی به شهرستان‌های آشتیان، تفرش و فراهان چند طرح عمرانی دراین ۳ شهرستان به بهره برداری رسید یا مورد بازدید قرار گرفت.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جریان این سفر گفت: در این سفر پد بالگرد شهر فرمهین به عنوان مرکز شهرستان فراهان که کار مشترکی بین شهرداری فرمهین و اورژانس استان مرکزی بود مورد افتتاح قرار گرفت که برای اجرای این طرح هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان صرف شده است.

آقازاده افزود: روشنایی بلوار خیابان فرمهین هم با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان که به صورت مشارکتی توسط شهرداری و اداره برق شهرستان اجرا شده به بهره برداری رسید.

او اضافه کرد: در شهرستان آشتیان هم ۲ طرح مهم شامل فرهنگسرای اقبال آشتیانی که اجرای آن ۱۵ سال طول کشید و پارک کنار این فرهنگسرا با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد مورد بازدید قرار گرفت که تا پایان تیرماه به بهره‌برداری خواهند رسید.

آقازاده افزود: در شهرستان تفرش هم زندان نوساز این شهرستان که پیشرفت آن بیش از ۹۵ درصد است مورد بازدید قرار گرفت.

استاندار مرکزی بیان کرد: برای اجرای این طرح بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانداری مرکزی و سازمان زندان‌های کشور تخصیص یافته است و امیدواریم این طرح که یک ساختمان کاملا استاندارد است برای تیرماه امسال آماده افتتاح شود.

او همچنین با اشاره به انتخابات فردا گفت: انتخابات ۲۸ خردادماه برگ زرین دیگری در تاریخ حضور سیاسی و اجتماعی مردم عزیز در استان مرکزی به عنوان زادگاه امام راحل و بنیانگذار انقلاب اسلامی ورق خواهد زد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: یقینا مردم این استان پرشورتر از گذشته در این انتخابات حضور پیدا کرده و بار دیگر ثابت خواهند کرد که فرزندان وفاداری برای نظام اسلامی و استان مرکزی خواهند بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار