ورود کاروان دیگری از تجهیزات نظامیان اشغالگر آمریکایی به خاک سوریه

نیرو‌های آمریکایی کاروانی متشکل از ۵۵ دستگاه خودرو را از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید از عراق وارد سوریه کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، نیرو‌های آمریکایی کاروانی متشکل از ۵۵ دستگاه خودرو را از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید از عراق وارد سوریه کردند تا از نیروهایشان در خاک این کشور حمایت کنند.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه هم گزارش داد: راکت‌هایی که (دیروز) شبکه‌های تروریستی تحت فرماندهی جبهه النصره شلیک کردند، به روستا‌های خان السبل، باب بیلا و کفرنبل اصابت کرد و به وقوع خسارات مادی در دارایی مردم و تأسیسات زیربنایی و تأسیسات عمومی منجر شد.

در همین حال نیرو‌های وابسته به ائتلاف به اصطلاح بین المللی به سرکردگی آمریکا در استان دیرالزور سوریه عملیات هلی برن انجام دادند و شماری از شهروندان را در مرکز شهر شحیل ربودند.

منابع محلی گفتند تعدادی از بالگرد‌های اشغالگران بین المللی (دیروز) در محله الشبکه واقع در مرکز شهر شحیل در شرق دیرالزور، عملیات هلی برن انجام دادند و نیرو‌های حاضر در این عملیات به یکی از خانه‌ها یورش بردند و شماری از غیرنظامیان را ربودند و به مکان نامعلومی بردند.

این منابع گفتند هواپیما‌های اشغالگران آمریکایی نیز با هماهنگی با شبه نظامیان کرد مورد حمایت آمریکا (قسد) به گذرگاه‌های آبی در دو طرف رود فرات با تیربار‌های سنگین حمله کردند تا نگذارند جوانانی که مخالف پیوستن به قسد هستند، از مناطق خود خارج شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار