مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد یک اصل است تا اصلح‌ترین کاندیدا‌ها برای ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی برگزیده شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، احمدحسین فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: شرکت آگاهانه و مسئولانه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا یک تکلیف شرعی و وظیفه ملی است و مردم با حضور پرشور در این رویداد موجب سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شوند.

فتایی گفت: ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره بر رای مردم استوار بوده است و تمامی اقشار در تصمیم گیری‌های سیاسی شرکت داشته اند و امروز نیز انتخابات ریاست جمهوری در مهمترین و حساسترین برهه قرار دارد.

او ادامه داد: مردم باید از حساسیت برگزاری انتخابات آگاه باشند و بدانند شرکت در این عرصه، موجب اقتدار نظام اسلامی و ناامیدی دشمنان می‌شود بنابراین امیدواریم در روز ۲۸ خرداد بار دیگر پایبندی خود را به میهن اسلامی ثابت کنند.

 بر اساس دستورالعمل اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا زمان رای گیری به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی از ساعت هفت روز جمعه آغاز خواهد شد و تا ساعت ۲۴ ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.