حجت‌الاسلام و المسلمین روزپیکر گفت: دشمن در تلاش است تا استقبال مردم از انتخابات را کم کند و تلاش می کند تا این انتخابات را زیر سوال ببرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت‌الاسلام و المسلمین روزپیکر نماینده ولی فقیه در سپاه آبادان در نشست روشنگری و بصیرت افزایی با محوریت انتخابات ۱۴۰۰ در اروندکنارگفت:موضوع مهم کشور  و حتی موضوع مهم دنیا انتخابات بیست و هشتم خرداد ایران است، انتخاباتی حساس که تمام منافقین خارجی و داخلی دست به دست هم داده‌اند تا مشارکت مردم را کم و کمرنگ کنند.

 او افزود: دشمن در تلاش است تا استقبال مردم از این انتخابات را کم کند وتلاش می کند  تا این انتخابات را زیر سوال ببرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه آبادان تصریح کرد:چون یک کشور اسلامی هستیم و دم از دموکراسی میزنیم و دم از جمهوریت اسلامی میزنیم پس باید همچون گذشته با حضور حداکثری در انتخابات ، این جمهوریت به اثبات برسد.

او افزود:مردم ایران بسیار با بصیرت و فهیم هستند و همیشه در صحنه انتخابات، نقشه‌های دشمن را باطل کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین روزپیکر گفت:مردم ایران حیله و مکر دشمن را در صحنه‌های مختلف از بین بردند و انتخابات و حضور در انتخابات همیشه بر خلاف تفکر دشمن بوده است چرا که مردم در تمام صحنه‌ها، در دفاع مقدس در جهاد و سازندگی و صحنه انتخابات همیشه حضور پررنگ و موثری داشتند.

او افزود: برای تغییر همه با هم در روز بیست و هشتم خرداد ماه با انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری به تغییر وضعیت موجود بیاییم.

حجت‌الاسلام و المسلمین روزپیکرعنوان کرد: تغییر وضعیت موجود قطعاً مستلزم حضور حداکثری است و هم انتخاب فرد شایسته و اصلح است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.