مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از انتقال بیمار کرونایی با بالگرد اورژانس هوایی از بیمارستان شهدای این شهرستان به بیمارستان رازی اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: با توجه به شرایط خاص و نیاز فوری بیمار کرونایی به بستری در بخش ICU در بیمارستان رازی اهواز، از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور درخواست شد یک فروند بالگرد اورژانس هوایی برای انتقال این بیمار در اختیار ما قرار دهد.

او افزود: بحمدالله با پیگیری و حمایت همه جانبه فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مدیریت اورژانس خوزستان، فرمانداری و شهرداری هندیجان و پرسنل فوریت‌های پزشکی هندیجان شرایطی مهیا شد تا این بیمار بدحال در کمترین زمان ممکن به وسیله بالگرد به بیمارستان رازی اهواز منتقل شده و تحت درمان قرار گیرد.

رئیسی علت وخامت این بیمار مبتلا به کووید ۱۹ را کاهش اکسیژن خون و نیاز فوری به مراقبت ویژه عنوان کرد و بیان داشت: همچنین از عموم شهروندان و به ویژه جوانان خواهشمندیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و خودداری از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه کادر درمان را در مدیریت و ریشه کنی بیماری کرونا ویروس یاری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.