رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان از پیش بینی یک میلیون و ۵۰۰ هزار برگ تعرفه انتخابات در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حمیدرضا بهمنی نژاد رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان با اشاره به اینکه استان در انتخابات فردا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار واجد شرایط رای دارد گفت: به همین منظور حدود ۲۰۰ هزار برگ تعرفه رای بیشتر از تعداد واجدان یعنی حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار برگه تعرفه پیش بینی شده است تا با کمبود مواجه نشویم.

او با اشاره به وجود هزار و ۷۸۴ شعبه اخذ رای در استان گفت: در مجموع ۷ هزار نفر ناظر مردمی آموزش دیده و برای هر شعبه حدود ۳ تا ۴ ناظر درنظر گرفته شده است.

بهمنی نژاد درمورد اهمیت انتخابات گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تنها در کمتر از یک ساعت می‌شود رای داد، اما آثار این رای و انتخاب در ۴ سال و در همه ابعاد خود را نشان می‌دهد.

او ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی مبتنی بر اراده و پشتوانه مردمی است و حضور مردم پای صندوق‌های رای، اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

او گفت: با توجه به سخنان رهبری، شرکت در انتخابات به عنوان یک عمل صالح تلقی می‌شود چرا که باعث یاس دشمنان نظام است.

بهمنی نژاد گفت: تمهیدات لازم بهداشتی برای حضور مردم پای صندوق‌های رای اندیشیده شده است و هم استانی‌ها می‌توانند بدون نگرانی در شعب اخذ رای حاضر شوند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان درمورد برخورد با تخلفات احتمالی انتخاباتی گفت: تمام تلاش ما بر این است که با همکاری ناظران و سایر عوامل اجرایی و نظارتی، اجازه بروز تخلف را ندهیم، اما در صورت مشاهده، با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.