دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهری و روستایی خراسان رضوی گفت: تخلفات زیادی در جریان تبلیغات انتخاباتی در خراسان رضوی رخ داد که ۸۰ درصد آن در فضای مجازی بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا حاجی زاده دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهری و روستایی خراسان رضوی گفت: متاسفانه فضای مجازی بستری برای برخی فعالیت‌های غیرمجاز انتخاباتی شده است و به جای اینکه افراد برای خود تبلیغ کنند با استفاده از این فضا به تخریب یکدیگر روی آورده اند.

او افزود: باید توجه داشت که در این دوره از انتخابات، تبلیغات محیطی از طریق نصب بنر و روش‌های سنتی به شدت فروکش کرده بود لذا تخریب‌هایی که در ادوار پیشین در قالب پاره کردن بنر‌ها و مخدوش کردن عکس‌ها روی می‌داد، بسیار کم اتفاق افتاد و بیشتر تخریب‌ها در فضای مجازی بود.

دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای خراسان رضوی ادامه داد: برخی نامزد‌ها در سخنرانی‌ها رقبای خود را تخریب و نفی می‌کنند و حتی در فعالیت‌های درون جریانی نیز شاهد برخی اقدامات تخریبی توسط نامزد‌ها علیه هم بوده ایم.

حاجی زاده بیان کرد: بسیاری از نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا برای جمع کردن رای، بسیاری از ارزش‌ها و باور‌ها را زیر سوال بردند به عنوان مثال افرادی در انتخابات شورای روستایی حرف‌هایی زدند که به هیچ وجه قابل قبول نیست، اینگونه نامزد‌ها بدانند بعد از انتخابات به این تخلفات رسیدگی خواهد شد.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.