فرماندار مهاباد گفت: ۶۰ هزار ماسک برای روز انتخابات تدارک دیده شده که در صورت حضور افراد بدون ماسک در شعب اخذ رأی این ماسک‌ها تقدیم مردم شود.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد با اشاره به توزیع ۶۰ هزار ماسک در روز انتخابات، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: این تعداد ماسک برای تمامی شعبه‌های اخذ رای در نظر گرفته شده و در اختیار رای دهندگانی که در روز انتخابات بدون ماسک باشند برای تامین سلامت انتخابات قرار خواهد گرفت.

خدرلو افزود: با توجه به خطر تجمع انسانی در انتقال ویروس کووید ۱۹، ضروری است شهروندان از هرگونه حضور در تجمعات انتخاباتی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن نقض شده، خودداری کنند.

او با اشاره به اینکه حفظ سلامت شهروندان در اولویت است، تصریح کرد: علاوه بر تهیه ماسک، مواد ضد عفونی کننده و سایر اقلام ضروری برای تامین سلامت رأی دهندگان و مجریان برگزاری انتخابات تدارک دیده شده است.

فرماندار مهاباد بیان کرد: همچنین به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، الزام درج اثر انگشت با استامپ در شعب اخذ رای برداشته شده و عوامل اجرایی و رای دهندگان با خودکار شخصی در شعب اخذ رای آراء خود را ثبت و به صندوق واریز کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد؛ در مجموع ۴۵۵ کرسی برای شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این دوره در مهاباد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.