مدیرکل استاندارد خوزستان انتخابات ۱۴۰۰ را تجلی انسجام و وحدت ملی و صحنه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا قیصی پور مدیرکل استاندارد خوزستان با صدور بیانیه ای، مردم را به شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.

او با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی، بیان داشت: شخصیت امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب کاریزماتیک بود و اگر هر صحبتی می‌کرد مردم آن را قبول می‌کردند، اما با وجود قدرت نفوذ امام در میان مردم، تصمیم به برگزاری رفراندوم حکومت جمهوری اسلامی ایران گرفت و در همه زمینه‌ها از نظر مردم استفاده کرد.

قیصی پور در ادامه با بیان اینکه امروز جامعه به بلوغ رسیده است و نمی‌توان جمعیت را به شکل توده‌ای اداره کرد، افزود: دشمنان امروز ما از همه توان خود استفاده می‌کنند تا صندوق‌های رای را خلوت کنند، اما مردم امروز در جمهوری اسلامی ایران به بلوغ رسیده اند، این‌ها همان مردمی هستند که به امام راحل و کشور وفادار بودند و هر زمان رهبری بخواهد به میدان می‌آیند.

این مقام مسئول با ابراز امیدواری نسبت به حضور پرشور و انقلابی مردم پای صندوق‌های رای بیان کرد: خانواده بزرگ استاندارد استان خوزستان نیز همراه با ملت ایران در انتخابات شرکت خواهند کرد تا در تجلی وحدت و انسجام ملی سهیم باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.