کریمیان گفت: شهرستان چوار با ارتقاء از بخش به شهرستان نیازمند این است که ظرفیت‌ها، زیرساخت‌ها و امکانات آن نیز مطابق شهرستان شدن ارتقا پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جلسه هم‌اندیشی و بررسی مسائل، چالش‌ها، نیازمندی‌ها و موضوعات مربوط به شبکه تازه تأسیس بهداشت و درمان شهرستان چوار با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، معاون بهداشتی، مدیران ستادی دانشگاه و مسئولان معاونت‌های بهداشت و توسعه در دفتر ریاست محترم دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیرمقدم به حاضران، با اشاره به این‌که یکی از اولویت‌های دانشگاه توجه ویژه به شبکه‌های تازه تأسیس در سطح استان است، گفت: شهرستان چوار بواسطه تازه تأسیس بودن نیازمند توجه بیشتری است تا به لحاظ ساختار، زیرساخت‌ها، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی به سطح دیگر شبکه‌های بهداشتی‌درمانی تابعه دانشگاه برسد.

کریمیان افزود: این منطقه با ارتقاء از بخش به شهرستان نیازمند این است که ظرفیت‌ها، زیرساخت‌ها و امکانات آن نیز مطابق شهرستان شدن ارتقا پیدا کند.

او مطرح کرد: تشکیل این جلسه در جهت هماهنگی‌ها و شناسایی و بررسی مسائل، چالش‌ها و نیازمندی‌های شبکه تازه تاسیس بهداشت و درمان شهرستان چوار است و مسئولان دانشگاه در راه تحقق اهداف و برنامه‌ها و مصوبات این جلسه تلاش خود را به کار گیرند.

در ادامه این جلسه نیز جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه بیان کرد: توجه به شبکه‌های جدید التاسیس در سطح استان از اولویت‌های اصلی و سیاست‌های توسعه‌ای دانشگاه است.

او در بخش دیگری از سخنان خود خواستار همکاری، همدلی و همراهی مسئولان حوزه‌های مختلف دانشگاه در جهت ارتقاء ظرفیت‌ها و رفع چالش‌ها و نیازمندی‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان چوار شد.

در ادامه نیز مدیران ستادی و مدیران حوزه معاونت‌های توسعه و بهداشتی ضمن اعلام آمادگی خود در رابطه با همکاری و مساعدت با حوزه بهداشت و شبکه تازه تاسیس بهداشت و درمان شهرستان چوار، به تشریح مطالبی در رابطه با موضوعات مطرح شده و مصوبات این جلسه پرداختند.

در بخش دیگری از این جلسه فرزاد بسطامی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چوار، به ارائه گزارشی از وضعیت فعلی شبکه از جمله ظرفیت ها، چالش‌ها و نیازمندی‌های شبکه با محوریت زیرساخت‌ها، نیروی انسانی، امکانات، تجهیزات و چارت سازمانی پرداخت و بیان کرد: ان‌شاءالله با حمایت و عنایت ریاست محترم دانشگاه و همدلی و همراهی مسئولان حوزه‌های مختلف بتوانیم خدمات شایسته‌ای به مردم شریف شهرستان چوار ارائه کنیم.

در ادامه حاضران به بحث و تبادل نظر در رابطه با موضوعات و مسائل مطرح شده در جلسه پرداختند و در این راستا نیز مصوباتی توسط آنان در جهت رفع چالش‌ها و نیازمندی‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان چوار مصوب گردید.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.