سرپرست کمیته امداد شوش از اهدای ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد برای آغاز زندگی مشترک خبر داد.

علی دیناروند سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همزمان با فرخنده میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و امامت، اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: به همین مناسبت ۱۰ سری جهیزیه شامل؛ یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان اهدا شد تا زندگی مشترک خود را در آرامش و بدون دغدغه تامین جهیزیه و لوازم اولیه زندگی آغاز کنند.

دیناروند ارزش هر سری جهیزیه اهدایی را ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: به دلیل شرایط کرونایی و به منظور اجتناب از شائبه‌های تبلیغاتی، این مراسم بدون تشریفات اداری برگزار شد، اما همچنان از خیرین و نیکوکاران خواهشمندیم مثل همیشه با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی ما را در تامین مایحتاج مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه‌های مختلف از جمله؛ اهدای لوازم التحریر، پوشاک، تبلت و لزومات کمک آموزشی ویژه دانش آموزان و دانشجویان، جهیزیه و همچنین اشتغال و ... یاری دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.