بر اساس قوانین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های شهر و روستا و مجالس شورای اسلامی و خبرگان، تبلیغات انتخابات ۲۴ ساعت قبل از زمان آغاز رای‌گیری به پایان می‌رسد.

به گزارش  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  بر اساس قوانین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های شهر و روستا و مجالس شورای اسلامی و خبرگان، ۲۴ ساعت قبل از زمان آغاز رای‌گیری تبلیغات انتخابات به پایان می‌رسد؛ لذا طبق جدول زمانبندی از ساعت ۷ صبح زمان تبلیغات انتخاباتی به پایان رسید.

انتخابات شورا‌های اسلامی روستا و تیره‌های عشایری به همراه دومین انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۷ صبح ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

در انتخابات ریاست جمهوری، پس از انصراف علیرضا زاکانی، سعید جلیلی و محسن مهر‌علیزاده، رقابت بین آیت الله سید ابراهیم رئیسی، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، محسن رضایی و عبدالناصر همتی در روز جمعه ۲۸ خرداد انجام می‌شود.

۶۶ هزار و ۸۰۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری، و ۷۵ هزار و ۱۵ شعبه هم برای انتخابات شورا‌های شهر و روستا در نظر گرفته شده است.

۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجدین شرایط انتخابات هستند که از این تعداد ۱ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
چرازاکانی گفت بیست مفسدداریم کسی رانگرفتن به نفع رییسی کناره گیری کردقبلش هم میگفت اسمشان رانمیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
فقط دکتر محسن رضایی
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۰:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
حب ریاست و مقام دست بردار نیست تا منجر به سقوط شود متاسفم برای رضایی و قاضی زاده هاشمی که حب مقام بر صلاح کشور و مردم و حتی خودشان غالب است و کاش بر نفس خود غالب می شدند اما مغلوب شدند هر کدامشان خدایی نکرده رای آورند که نمی اورند باید انتظار و تحمل چهار سال دیگربدبختی افزون بر هشت سال گذشته را کشور و مردم متحمل شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
باید انصراف میدادن بنفع رئیسی
موافقم
اینا که میدونن رای نمیارن نباید هدر بدن رای شون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
اشکال نداره بهرحال رئیسی رای ش بالاست چون مردم سوابقش دیدن و بر همه واضح و روشنه که بهترینشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
ازروز شنبه همه وعدها کف خیابون رفتگرها درحال جمع کردن وعده ها وریختن درسطل زباله هست
آخرین اخبار