مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اجرای طرح حامیان سلامت برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در انتخابات با حضور جوانان هلال احمر خبر داد.

رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: جوانان داوطلب در قالب طرح حامیان سلامت، به منظور ارائه توصیه‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا به رأی‌دهندگان انتخابات ۱۴۰۰ کمک خواهند کرد.

او افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، به منظور نظارت بر اجرای نکات بهداشتی در صورت درخواست و صلاح‌دید ستاد انتخابات، جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر طی مدت رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حاضر می‌شوند.

رضایی بیان کرد: در این طرح، جوانان داوطلب هلال‌احمر با ارائه توصیه‌های بهداشتی به رأی‌دهندگان و نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، به پیشگیری از گسترش کرونا کمک می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به حضور جوانان هلال‌احمری در این طرح تصریح کرد: تنها وظیفه اعضای هلال‌احمر، نظارت بر اجرای دقیق نکات بهداشتی، ارائه توصیه‌های بهداشتی به رأی‌دهندگان و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده است و جوانان هلال‌احمر به‌هیچ‌عنوان در مسائل داخلی شعبه مانند تعرفه نویسی و مهر کردن شناسنامه دخالتی ندارند.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار