مهم‌ترین اخبار انتخاباتی شورای شهر و روستای استان سمنان را در بسته انتخابات ۱۴۰۰ باشگاه خبرنگاران جوان سمنان مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهر و روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

فعالیت شعب اخذ رای از ۷ صبح جمعه آغاز می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،حبیب الله خجسته پور رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: ۷۷۹ شعبه اخذ رای در استان سمنان پیش بینی شده و ملزومات لازم برای برگزاری این انتخابات فراهم شده است.

مردم با اخلاص و آگاهی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جلسه برنامه ریزی مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر گفت: هفتم تیر سالروز عروج ملکوتی شهید آیت ا… دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یاران امام خمینی (ره) با انفجار بمب به وسیله منافقان کینه توز، تذکری برای همگان بویژه خادمان و کارگزاران نظام است تا به یاد داشته باشند چه انسان‌های بزرگ، آزاده و حق طلبی درراه سربلندی ایران اسلامی، جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و به شهادت رسیدند.

شهرستان سمنان ۱۳۵هزار و ۹۳۵ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نادر فخری فرماندار فرماندار سمنان گفت: از مجموع افراد دارای شرایط شرکت در انتخابات ۲ هزار و ۹۹۰ نفر رای اولی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حضور خواهند داشت.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.