نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می‌توان از مشکلات موجود به خوبی عبور کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه قزوین گفت: انتخابات ریاست جمهوری رویداد بسیار مهمی است که هر ۴ سال یکبار وحدت و انسجام مردم کشور را به دنیا نشان می‌دهد.

وی افزود: در نخستین سال پیروزی انقلاب اسلامی ۹۸.۲ درصد از مردم به میدان آمدند و به جمهوری اسلامی رأی دادند و دشمن از این انتخاب مردم، حیرت کرد و مأیوس شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: لحظه شماری می‌کنیم تا در روز جمعه با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، به وظیفه دینی و شرعی و عامل اقتدارمان عمل کنیم.

وی با بیان اینکه مردم از وجود مشکلات معیشتی و مسئولانی که به وظایفشان عمل نکردند، گلایه‌مند هستند، افزود: قرآن کریم سفارش کرده است که خرمندان را انتخاب کنیم و با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می‌توانیم از مشکلات موجود به خوبی عبور کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تصریح کرد: مردم با توجه به عملکرد مهم کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری، فردی خادم، صادق، توانمند، آگاه، دلسوز و مشکل گشا را برای خدمت، انتخاب کنند.

وی افزود: پیام انتخابات پرشور و حداکثری، اقتدار و استقلال نظام و جلوگیری از نفوذ بیگانگان و روی پای خود ایستادن است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با بیان اینکه مردم در ۴۳ سال گذشته به خوبی از جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی آگاه شده اند، گفت: دشمنان مدام می‌گویند که انتخابات تأثیری ندارد و پاسخ ما به آن‌ها این است که اگر این انتخابات تأثیری ندارد چرا در هر دوره از انتخابات بر رأی ندادن مردم تأکید می‌کنید.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به حضور رأی اولی‌ها در انتخابات گفت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، جوانانی که رأی اولی هستن به سن تکلیف سیاسی رسیده اند و برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند و امیدواریم که این جوانان در این جشن بزرگ سیاسی، سرنوشت آینده کشور را به بهترین وجه ممکن رقم بزنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.