مهم‌ترین اخبار درخصوص انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان البرز را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شنیدیم یکی از کاندیداهای شورای شهر فردیس که تا دیروز دنبال ساخت و ساز و فرار از کمیسیون ماده صد بود اکنون از قانون گرایی دم می‌زند تا شاید مردم گذشته او را فراموش کنند.

زمین و زمان یکی شدند اما دو جریان اصلی انتخاباتی کرج کاسه یکی نشدند؛ شنیده شده است حتی در آخرین روزهای انتخاباتی هم دو جریان اصلی کرج حاضر نشدند بایکدیگر کنار بیایند البته گویا اول قرار بوده یک اتفاقاتی بیفتد و انسجامی شکل بگیرد اما ظاهرا یکی از دو طرف زیر میز یکپارچگی می‌زند.

یکی از نامزدهای شورا را به این دليل که هزینه لیست را که ده میلیون تومان بوده نداشته است از یکی از لیست انتخاباتی حذف کرده‌اند البته گویا آقای کاندیدا هم راضی نشده شخص دیگری به‌جای او پول بدهد.

حمایت فعالان اقتصادی از انتخابات

عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که روز چهارشنبه در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، گفت: از تمامی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی دعوت می کنم که بار دیگر پای صندوق های رای حاضر شوند و حمایت خود را از ثبات و امنیت کشور با حضوری پرشور نشان دهند.

او با بیان این که در شرف برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا هستیم، افزود: دغدغه فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان در خصوص برق به تبع از شرایطی که در کشور وجود دارد، ما را بر آن داشت که امروز نسبت به برگزاری این نشست اقدام کنیم.

شهبازی گفت: از ابتدا نیازهای رونق ، توسعه تولید و اشتغال در استان را برشمردیم و در این راستا ارتقا زیرساخت های خدماتی در اهم امور قرار گرفت از این رو طرح رینگ سراسری گاز از بویین زهرا به کرج، افزایش دو برابری حق آبه استان از محل سدهای مستقر در البرز و آغاز عملیات اجرایی پست برق چهارصد کیلو ولت در باغستان کرج و زکی آباد را رقم زدیم.

استاندار البرز گفت: به سرانجام رسیدن نمایشگاه دائمی تولید استان به عنوان مطالبه دیرینه مردم و تولیدکنندگان، رفع ممنوعیت شعاع صد و بیست کیلومتری برای تمامی شهرک های صنعتی اشتهارد، ساماندهی لکه های صنعتی، ثبت رکورد یک میلیارد دلاری در البرز از جمله دیگر اقدامات دولت است.

پیام نماینده ولی فقیه در البرز به مناسبت انتخابات

نماینده ولی فقیه در البرز در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیامی صادر کرد که به شرح ذیل است؛

بسم‌ الله الرحمن الرحیم


امام صادق علیه السلام به نقل از رسول خدا صلی الله علیه و آله میفرمایند:
مَنْ أَصْبَحَ و لَا يَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِينَ فَلَيْسَ مِنْهُمْ

کسی که صبح کند و اهمیتی به کارهای مسلمانان ندهد، از آنان نیست. کافی ج ۲

مردم ولایتمدار و سرافراز استان البرز
حال که دشمنان خارجی و ایادی داخلی شان در باطل خود مجتمع گشته اند و شبانه روز از طریق رسانه های وابسته به شیاطین خبیث از آمریکا و اسرائیل گرفته تا عربستان سعودی و ... سعی در منصرف کردن آحاد ملت بزرگ ایران از شرکت کردن در انتخابات‌ می‌کنند و صدای حقد و کینه جویی و دنائت منافقینی که دست شان تا مرفق به خون زنان و مردان و کودکان مظلوم هموطن مان آغشته است از گلوی آن چهره ی پلید جریان نفاق، در تحریم انتخابات بیرون می‌آید، کدام عقل سلیمی که اندک علاقه و دلبستگی به وطن اسلامی اش دارد، می تواند اختیار خود را به دست کسانیکه  سینه هایشان مالامال از نفرت نسبت به ایران اسلامی‌ است، بسپارد و آنان را خشنود سازد؟

آنچه در این سال ها بر‌ مردم مظلوم و غیور ایران گذشت ثمره انتخاب نادرستی بود که جریانی را بر سر کار آورد تا  معیشت و عزت و علم و سازندگی و تولید کشور را به رضایت غرب و آمریکای منحوس گره بزند و نتیجه این خوشبینی به دشمن، شد شرایط سختی که همه ی ایران را درگیر خود کرده است.

اما راه حل برون رفت از این گردونه ی نامبارک تعلل و زنجیره ی شعار نمی توانیم و حصار تحریم ها چیست؟

آیا دست در دست بدخواهان بگذاریم و یا با انتخابی درست در تغییر وضع به وجود آمده به سهم خودمان تلاش کنیم؟
نباید استفاده از حق قانونی و شرعی خود در مسیر بهینه سازی اوضاع نابسامان کشور را با هیچ انگیزه ی ناامید کننده ای معاوضه کنیم. بلکه با قوت و تعقل راه را برای روی کار آمدن دولتی برخواسته از توده ی مردم رنج کشیده، اهل عمل، باتقوی و عزتمند و به تعبیر امام المسلمین دولت حزب اللهی، در مقابل دشمنان اسلام و ایران هموار کنیم و بدانیم هر یک رأی توان مضاعفی برای دولت بعد خواهد بود تا با سرعت بیشتر کشور را به سوی ثبات اقتصادی و به حرکت در آوردن گردونه معیوب شده تولید سوق دهد و برای سربلندی و استقلال هر چه بیشتر ایران عزیزمان در مقابل دولت هایی که جز ذلت و عقب ماندگی و وابستگی‌را برای ما نمی‌خواهند، تصمیم‌سازی کند.

حضور پرشور۱۰ هزار رای اولی در فردیس

ولی الله احمدی، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس گفت: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا ، جوانانی حاضر می‌شوند که جشن تکلیف سیاسی خود را می گیرند و می‌توانند با رای دادن سرنوشت کشور را تعیین کنند.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس افزود:حضور حماسی و موج‌آفرین رأی اولی‌ها در انتخابات و تحولات سیاسی و اجتماعی کشور نقش کلیدی و اساسی دارد که برای حضور پرشور رای اولی‌ها باید از تمام ظرفیت‌ها از جمله تشکل‌های دانش آموزی استفاده شود.

احمدی گفت: رأی اولی‌ها در انتخابات تأثیرگذار و تعصب‌گرا به جامعه می‌اندیشند و نقش عمده در افزایش آرا دارند، میزان مشارکت رای اولی‌ها در انتخابات، نشان دهنده میزان مسئولیت پذیریشان در امور عمومی و فضای همگانی است.

انتهای پیام/ر. ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.