آماده سازی بیش از ۹۰ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای جانبازان و معلولان/وجود یک‌هزار و ۹۵۰ شعبه اخذ رای در استان کرمانشاه

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : یک هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رای در این استان وجود دارد که ۸۸۰ شعبه آن در مناطق روستایی و سیار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل بالایی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : مدت تبلیغات به پایان رسیده است، بر این اساس تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری تا ساعت هفت صبح پنجشنبه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۰ قانونی است و بعد از آن با هرگونه تبلیغات نامزد‌ها برخورد قانونی می‌شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به تعداد شعب اخذ رای افزود: یک هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رای در این استان وجود داشته که ۸۸۰ شعبه آن در مناطق روستایی و سیار است.

او با اشاره به بازه زمانی رای‌گیری افزود: اخذ رای از هفت صبح تا پنج عصر روز جمعه ۲۸ خرداد ادامه دارد که با اختیار وزیر کشور تا ساعت ۲۴ می‌تواند ادامه داشته باشد.

آماده سازی بیش از ۹۰ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای جانبازان و معلولان

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه از آماده سازی بیش از ۹۰ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای جانبازان و معلولان استان خبر داد.

فرحناز محمدی گفت: ورودی شعبه‌های اخذ رای برای جانبازان، سالمندان و افراد ناتوان جسمی و حرکتی مناسب سازی شده و دارای رمپ و نرده برای تردد این افراد است.

او گفت: از این تعداد حدود ۱۰ شعبه در شهر کرمانشاه و بقیه در شهرستان‌ها قرار دارد.

وجود یک‌هزار و ۹۵۰ شعبه اخذ رأی در استان کرمانشاه

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: برای نزدیک به یک‌هزار و ۹۵۰ شعبه اخذ رأی در استان، بیش از ۶ هزار نفر از نیرو‌های مسلح اعم از نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج در آرایش خاصی در راستای حفظ امنیت و حفاظت از صندوق‌ها سازماندهی شده‌اند.

مرادی با اشاره به حدود یک‌هزار و ۹۵۰ شعبه اخذ رأی در استان، گفت: برای این تعداد بیش از ۶ هزار نفر از نیرو‌های مسلح اعم از نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج در آرایش خاصی در راستای حفظ امنیت و حفاظت از صندوق‌ها سازماندهی شده‌اند.

او اشاره‌ای به بحث بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روز انتخابات داشت و افزود: انتخابات دارای اهمیت خاص خود است، اما سلامت مردم از این‌ها مهم‌تر است، سیر صعودی بستری‌ها در مراکز درمانی نگران کننده است.

همه ما باید همچون یک ستاد انتخاباتی دیگران را به حضور در پای صندوق‌های رای ترغیب کنیم

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: همه ما باید همچون یک ستاد انتخاباتی دیگران را به حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت در انتخابات ترغیب کنیم و بار دیگر با حضور گسترده و تاثیرگذار خود در برابر دشمنان اسلام و انقلاب و ایران بایستیم و از کشور و اسلام حمایت کنیم.

او با اشاره به اینکه امروز اداره ایران اسلامی متکی به حضور و انتخاب مردم است، گفت: برخورد ما در امورات کشور تاثیر گذار است، لذا همه باید با حضور گسترده و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رای علاوه بر اینکه در جهت بهبود امور گام برداریم، بار دیگر در برابر دشمنان از اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: امروز ایران اسلامی کشوری پرقدرت است و برای ادامه راه باید بیدار و بصیر باشیم.

دخالت‌های بی جای آمریکا خسارت‌های جانی و مالی زیادی بر جا گذاشته است

عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دخالت‌های بی جای آمریکا با پوشش بزک کرده حقوق بشری در کشور‌های خاورمیانه و به ویژه در کشور‌هایی مثل سوریه، لبنان و یمن خسارت‌های جانی و مالی زیادی بر جا گذاشته، گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت خوبی برای روشنگری در مورد فجایع به بار آماده از سوی آمریکای جنایتکار است که باید جهانیان در جریان این جنایت‌ها قرار بگیرند.

او با بیان اینکه آمریکا درطول تاریخ جنایت‌های زیادی به مردم دنیا کرده، گفت: باید جهانیان با این جنایات آشنا شوند، لذا باید برای روشنگری در مورد چهره خبیث و بزک کرده آمریکا تلاش کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: همگان به ویژه نسل جوان باید آمریکا را بشناسند و آگاه شوند که چگونه هرجا احساس کند منافعش به خطر می‌افتد با عَلَم کردن موضوع حقوق بشر نقاب بر چهره می‌کشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.