مدیر امور توزیع برق هیرمند گفت: وزش باد شدید روز گذشته باعث خسارت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی به شبکه توزیع برق این شهرستان شد.

سمیرا میر مدیر امور توزیع برق هیرمند  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با بیان اینکه بر اثر این توفان شدید هشت اصله تیر و ۶۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ضعیف دچار خسارت شد اظهارداشت: بر اثر این حجم خسارت بخشی از مناطق تحت پوشش دچار خاموشی موقتی شد.

او  با بیان اینکه با تلاش همکاران امور برق هیرمند برق مناطق آسیب‌دیده در همان لحظات اولیه اصلاح و مجدد وارد مدار شد افزود: وزش باد شدید یکی از معضلات مهم این منطقه است که همواره خسارت بسیاری به شبکه توزیع برق وارد می‌کند.

مدیر امور توزیع برق هیرمند خاطرنشان کرد: مشترکان برق در صورت بروز هرگونه خسارت وارده می‌توانند از طریق اپلیکیشن برق من منوی خاموشی درخواست خود را اعلام و پیگیری کنند.

منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون در شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده و همه ساله با بادهای موسمی ۱۲۰ روزه که به سبب خشکسالی به ۱۶۰ تا ۱۸۰ روز در سال افزایش پیدا کرده با مشکلات متعدد رو به رو است و برخی روزها شدت گردوغبار به ۲۰ برابر حد استاندارد می‌رسد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار