با حضور استاندار فارس، آموزشگاه ۱۲ کلاسه زنده یاد عباسپور در شهر جدید صدرا با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در مراسم افتتاحیه آموزشگاه زنده یاد عباسپور با بیان اینکه شهر صدرا نیازمند تلاش زیادی در حوزه آموزشی است، اظهارداشت: کار‌های خوبی تاکنون انجام شده است؛ ۵۰۰ مدرسه در دست اقدام بوده که ۴۰۰ باب افتتاح شده و حدود ۱۰۰ مدرسه در دست ساخت است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به اینکه اعتبار نوسازی مدارس این استان در سال ۹۵ حدود ۲۷ میلیارد تومان بوده است، افزود: در سال ۹۹ این مبلغ به ۲۶۰ میلیارد تومان افزایش یافته که رشد ۱۰۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

او با بیان این که در ابتدای دولت حدود ۳۰ درصد از مدارس تخریبی بوده اند، ادامه داد: هم اکنون این میزان به ۱۵ درصد کاهش یافته است و بیش از دو هزار کلاس جدید نیز در هشت سال گذشته اضافه شده است.

استاندار فارس با بیان اینکه ۸۰ درصد فضا‌های آموزشی مدارس استان ترمیم شده و همه مدارس کپری و خشت و گلی برچیده شده است، گفت: سیستم سرمایشی و گرمایشی در ۸۰ درصد مدارس فارس با امکانات بروز، تجهیز شده است.

هزینه ساخت این مدرسه ۱۲ کلاسه ۸۰ میلیارد ریال بوده است که توسط خیر مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس تامین شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار