باشگاه پرسپولیس طی پیامی خواستار حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی از هواداران سرخپوشان دعوت کرد تا روز جمعه ۲۸ خرداد، با حضور پای صندوق‌های رای، مشارکت گسترده در تبیین آینده کشور و شهر خود داشته باشند.

در این پیام آمده است: «می توانیم اجازه بدهیم که دیگران به جای ما و برای ما تصمیم بگیرند یا این که خود برای تعیین آن‌چه می‌خواهیم تلاش کنیم. برای این‌که امروز حق رای و انتخاب داشته باشیم، رشادت‌ها و مجاهدت‌های بسیاری را از گذشته تا کنون شاهد بوده‌ایم. بسیاری از جان و مال و زندگی خویش گذشتند تا از این حق ما دفاع کنند. اکنون مانند همیشه در برهه حساس دیگری قرار داریم. تصمیم ما نه فقط بر زندگی خودمان، که بر زندگی همه مردم کشور و شهر تاثیر می‌گذارد. آینده فرزندان ما و فرزندانِ فرزندان ما را رقم خواهد زد. نمی‌توان و نباید بی‌تفاوت بود.»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده: «باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به سهم خود از آحاد مردم ایران و به ویژه هواداران پرسپولیس دعوت می‌کند تا در روز ۲۸ خرداد با حضور در شعب اخذ رای حضور به هم رسانند. از سوی دیگر، انتظار می‌رود منتخبان مردم نیز پس از کسب رای، معیشت و زندگی مردم را بیش از پیش مدنظر قرار دهند و پای وعده‌های سرنوشت‌ساز خود بمانند.»

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار