یک فرمانده مقاومت فلسطین گفته است توان نظامی کنونی مقاومت فلسطین در نتیجه حمایت‌های ایران و حزب الله لبنان است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از فرماندهان گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگوی اختصاصی با روسیا الیوم درباره راه‌های دستیابی اش به حمایت برای آنکه سامانه‌های موشکی اش را ارتقا دهد سخن گفت و این گفته اسرائیلی‌ها که بخش زیادی از تونل‌ها از جمله تسلیحات و جنگجویان را در جنگ اخیر از بین برده اند، تکذیب کرد.

به گفته این فرمانده که به نام وی اشاره نشده ، ۱۰ سال گذشته برای انباشت تجارب و مهارت‌های نظامی مهم، کافی بود و این تجارب و مهارت‌ها را فاش خواهد کرد.

این فرمانده گفت: «توانایی‌های نظامی که گردان‌های قدس به دست آورده در نتیجه برخی تمرینات نظامی گردان‌های قدس در ایران و در کنار حزب الله لبنان است و همین رزمندگان و مهندسان گردان‌های قدس را قادر ساخته اند این مهارت‌ها را منتقل کنند، اما ما از نسلی صحبت می‌کنیم که شهید شدند. امروز کسانی که این کار را انجام می‌دهند و می‌سازند نیرو‌های گردان‌های قدس هستند و این علم و دانش را از فرماندهان شهیدشان یاد گرفته اند.»

این فرمانده گفت: «حقیقت آن است که آنچه از مهارت‌های نظامی وارد نوار غزه می‌شود در اختیار گروه‌های مقاومت خواه گردان‌های قدس یا گردان‌های قسام یا گروه‌های دیگر نیز قرار می‌گیرد. چه بسا گردان‌های قدس این مهارت‌ها را به دیگر گروه‌های مقاومت می‌دهد و چه بسا گردان‌های قدس امروز می‌گوید موشک‌هایی به گروه‌های مقاومت داد تا به مناطق (صهیونیست نشین) اطراف غزه شلیک کنند.انگشتان نیرو‌های گردان‌های قدس بر روی ماشه هاست و در انتظار صاعقه‌ای است که درگیری جدیدی را شعله ور کند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
انشااله در اینده ای نزدیک چشاهد قدرتمند تر شدن حماس و دیگر گروههای مقاومت خواهیم بود و ریشه صهیونیست را خشک خواهند کرد
انشااله همگی در قدس نماز میخانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
چه عجب یکیشون اعتراف کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
الله اکبر. پیروز باشید مردان خدا
آخرین اخبار