نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که چند روز پیش از قدرت عزل شد و تشکیل کابینه را به رقبایش باخت، قصد ترک اقامتگاه نخست‌وزیری را ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از القدس العربی، بعد از انتخاب «نفتالی بنت» به عنوان نخست‌وزیر رژیم صهیونستی «بنیامین نتانیاهو» و خانواده‌اش طبق قانون باید اقامتگاه نخست‌وزیری این رژیم را ترک کنند. با این حال بعد از جلسه‌ نیم ساعته‌ای که او امروز با بنت داشت به این اقامتگاه بازگشت و به همراه «سارا نتانیاهو» همسرش، و «یائیر نتانیاهو» پسرش، همچنان در این منزل زندگی می‌کند. خانواده نتانیاهو حتی در خصوص ترک این مکان صحبت هم نکرده‌اند.

پایگاه اطلاع‌رسانی «تایمز اسرائیل» نیز در گزارشی اعلام کرد گروهی از احزاب رژیم صهیونیستی با نوشتن نامه به مسئولان قضایی این رژیم خواستار تخلیه اقامتگاه نخست وزیری شده‌ و اعلام کرده‌اند این روند نباید بیش از ۲ هفته به طول بینجامد.

این گروه دادخواستی را به دادگاه عالی رژیم صهیونیستی تحویل دادند، تا اگر نتانیاهو این کار را داوطلبانه تا ۲۷ این ماه انجام نداد، نتانیاهو را مجبور به ترک خانه کنند.

در این نامه آمده است: ما به یک متهم جنایتکار که در انتخابات باخته است، اجازه نمی‌دهیم که  این خانه را مامن خود بداند، آن را به امکاناتی برای امور خصوصی خود تبدیل کند و در آن با دولت منتخب بجنگد.

این گروه در ادامه نامه اعتراضی خود نوشتند: وقت آن است که پس از ۱۲ سال بیگانگی و دوری از واقعیت، خانواده نتانیاهو درک کنند که خانه نخست وزیر املاک عمومی است و ظرف مدت کوتاهی ساختمان را خالی کنند.

«نفتالی بنت» روز یک‌شنبه هفته جاری رأی اعتماد کنست را کسب و سوگند نخست‌وزیری این رژیم را یاد کرد. نتانیاهو نیز بعد از ۱۲ سال از قدرت برکنار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار