برگزاری میتینگ ها در فضای مجازی و انتشار فهرست های متنوع و ورود مستقیم نمایندگان مجلس به حمایت از نامزدهای شوراها مهمترین رویدادهای انتخابات شوراها در آخرین روز تبلیغات بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، تبلیغات شوراها در هرمزگان با برگزاری میتینگ های مجازی تا انتشار لیست های متعدد پایان یافت.

با اینکه مهلت تبلیغات قانونی به پایان رسیده اما هنوز تبلیغات هواداران در فضای مجازی ادامه دارد و به معرفی نامزدشان می پردازند.

دیروز هم در آخرین روز تبلیغات میتینگ های مجازی عده ای نامزدها با برنامه های هنری و فرهنگی و به صورت زنده در اینستاگرام برگزار شد.

لیست نمایندگان

احمد مرادی نماینده بندرعباس دیروز با حضور در ستاد چند نامزد شورا حمایت خود را از آنها اعلام کرد البته فهرست شش نفره ای منتسب به این نماینده در فضای مجازی منتشر می شود.

فهرست شانا

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در هرمزگان نیز فهرست نهایی اش را منتشر کرد که در ترکیب این فهرست از‌جوانان،بانوان،روحانیت و ایثارگران حضور دارند. به گفته فعالان و سیاسیون سه نفر از این فهرست شانس بیشتری‌برای ورود به شورا دارند.

در فضای مجازی همچنین فهرست نهایی منتسب به حسین هاشمی تختی،مهران شاهی و حجت الاسلام میرزایی و ابوالقاسم جراره از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی هر کدام فهرست جداگانه ای منتشر می شود که نشان از اختلاف دیدگاه بین این افراد است.

فهرست های پراکنده

انجمن اسلامی معلمان از احزاب اصلاح طلب استان نیز فهرست یازده نفره ای از فرهنگیان منتشر کرده و از مردم خواسته به آن رای دهند.

همچنین لیست های محدود تری از محله ها، غیر بومی های ساکن در بندرعباس در حال بازنشر است.

آنچه که در فضای تبلیغات شورای شهر بندرعباس مطرح است رقابت بین چهار گروه مستقلان، گروه های نزدیک به شهرداری،نیروهای انقلابی و رقابت بین نمایندگان فعلی و ادوار است تا سهمی در انتخاب شهردار بعدی داشته باشند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.